Zoals in het onderwerp staat: ik ben ziek. Erg vervelend want nu ben ik lekker thuis en zie ik alle rommel maar ben de slap om alles op te ruimen. Erg frusterend
Beterschap hoor! Lekker uitzieken en dan komt de energie voor opruimen en andere dingen ondernemen vanzelf weer!
poeh ik ben er net van af. Wij hadden het alle drie, eerst mn schoonouders, toen wij, toen mn broertje ,toen mn tante.. zucht.. maar ja. beterschap hoor!
ik heb het afgelopen week gehad. zware verkoudheid icm zware vermoeidheid en strees door mn werk zijn geen goede combi. kheb afgelopen week alleen de was bijgehouden en de wc, verder heb ik niks gedaan in huis. ik ben voorlopig toch nog lekker thuis dus ik ga in die tijd lekker mn huis goed doen (is voor mij ontspannend dus mag ik het doen). beterschap. enne... je zooi loopt niet weg en je man/vriend heeft ook handjes. liefs doris
Echt iedereen is ziek joh! Ok, net ziek geweest, onderweg om ziek te worden of zijn ziek... Het heerst heel erg! Wij zijn ook net alledrie ziek geweest! Lekker je mandje in, lekker koppie soep maken. Beterschap!
Beterschap wij hebben het een paar weken geleden gehad... mjah Ticho gaat morgen weer naar kdv dus ga er vanuit dat we het zo weer krijgen
nou ik ben ook ziek, maar dan een voedselvergiftiging, gisteravond 6 x moeten overgeven en voel me nu zo slapjes...
Pfff ik ben sinds gisteren ziek... bah, we zijn zelfs weggegaan uit het restaurant. We waren daar om ons 4 jarig jubileum te vieren maar ik trok het echt niet. Vandaag voel ik me nog beroerder. Mijn vriend is dan wel thuis maar morgen moet hij helaas gewoon werken dus hopelijk hou ik het dan een beetje vol... Voel me echt zielig
Heel veel beterschap. Kijk maar niet naar de rommel. Ga lekker op de bank liggen met een deken, kopje thee of koffie en zet de tv maar aan. Veel drinken hoor. Groetjes Karoliene