Uitslagen oliebollentest ?

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    De uitslagen zouden na 17:00 op de site van ad staan maar ik kan ze echt niet vinden . Weet iemand van jullie ze te vinden ?

Alvast bedankt !

2. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dankjewel :D! Eindelijk gevonden

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lach me rot om dat commentaar: :D

Bakker geeft stuiterballen mee in plaats van oliebollen. Droge en harde korst met daaronder een spekrand. Ook erg krenterig met zijn rozijnen. Panelleden reppen van niet te plaatsen bijsmaken.

Tennisballen, kauwgomballen, stopverf. Panel serveert deze bagger genadeloos af. Het zoveelste bewijs dat er in deze branche geen enkel verband bestaat tussen prijs en kwaliteit.

De bakker heeft wellicht de papieren doosjes van de rozijnen door het beslag gegooid. Vandaar die uitgesproken kartonsmaak. Veel te zuinig gevuld en mede daardoor saai en droog.

Treurig stemmend verkooppunt waar het klungelen tot kunstvorm is verheven. Taai, vet en ranzig. Lijken met driehoeksvorm op smurfenmutsen. Zoete, taaie kauwgomballen. Wat een ellende

Vuilnisbakkenbollen. Zompig en ranzig. Nauwelijks vulling aanwezig. Veerkrachtige stuiterballetjes. Tijd voor een Rotterdamse actie. Niet lullen,maar poetsen. Wegslepen die kraam.

Verdient een prijs voor het verzieken van de oliebol. Taai, vet en vormeloos. Lijkt nog het meest op een plastic speeltje voor de hond. Bij inknijpen komt er wit schuimende olie uit. Teiltje svp!

Als ik ooit aan de macht kom, blaas ik dit soort kramen op,” roept een boze tester. Bleke smake-loze meelballen, vrijwel zonder vulling met een ranzige nasmaak. Te slecht voor dierenvoeding.

Smaakt naar sigaretten, niet gaar, vette tranige bol, smakeloze spons, smerige plaktoestand en echt ranzig. Kortom, een oliebol in de categorie: eet en sterf. Ongelooflijke prutsers.

Sorry, verveel me, :) ;) :D

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha geweldig !! Leuk ook voor de oliebollen bakkers om terug te lezen ;)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben al jaren oliebollen van Visser. Heerlijk. Ik mis ze nu al!!

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Jammer dat wij gemiddeld 2 uur moeten rijden voor een fatsoenlijke oliebol.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Die teksten haha. Die onderste 2 schrik ik toch wel van. Gevaar Voorde volksgezondheid en de bal smaakte prima. Lab uitslagen zorgde dat hij van 7,5 naar 0 ging. Echt oud vet denk

8. minon

minon Niet meer actief

Hmm hier een heerlijke oliebollenkraam en die scoort maar een 4,5 omdat er luchtbellen in zitten. Beetje vreemd dat betekent juist dat het beslag goed gerezen is. Als je oliebollen wilt zul je toch voor 12 uur moeten komen anders zijn ze op dus ben niet de enige die ze lekker vind.

9. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik ken iemand die de oliebollentest een aantal jaren geleden heeft gedaan in zijn lab.
    Hij vertelde ze heel veel bacteriën tegenkwamen die diarree veroorzaken (kan even niet op die naam komen:D) en trouwens nog veel meer gekke dingen als schoonmaakmiddelen etc.
    Maar bah, schrok daar wel goed van!!

10. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    In onze gemeente hebben we twee olibollen kalmpjes die in de top 15 staan, waarvan al een een paar jaar. Daar halen we de bollen ook altijd. Van te voren besteld hoef ze alleen af te halen dinsdag. Toen ik nog in Rdam woonde hadden we vlkbij de nummer 1, heemraadsingel. Altijd prima bollen maar bij een niet top 15 bol smaken ze ook prima. Helaas dit jaar overslaan ivm suikers maar haal ze voor ML en vrienden die komen.

Edit: zie dat die heemraadsingel weer nummer 1 is, leuk! :)

11. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Haha deze is leuk:

Conclusie: De geschiedenis herhaalt zich. Op de plaats van deze kraam bevond zich vroeger het galgenveld waar veroordeelden de strop kregen. Met deze onsmakelijke sponsjes hangt uitbater zichzelf op.

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Puur vermaak om dat commentaar te lezen :D:D Hilarisch.

Jammer dat niet alle kramen van de omgeving erop staan, zou weleens willen weten wat daar over te zeggen valt ;)

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heb even smakelijk gelachen!

14. rums

rums Niet meer actief

Hihi ik heb me ook vermaakt met het lezen van commentaar.

15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hahaha krenterig met zijn rozijnen :D :D :D

Deel Deze Pagina