De uitslagen zouden na 17:00 op de site van ad staan maar ik kan ze echt niet vinden . Weet iemand van jullie ze te vinden ? Alvast bedankt !
Lach me rot om dat commentaar: Bakker geeft stuiterballen mee in plaats van oliebollen. Droge en harde korst met daaronder een spekrand. Ook erg krenterig met zijn rozijnen. Panelleden reppen van niet te plaatsen bijsmaken. Tennisballen, kauwgomballen, stopverf. Panel serveert deze bagger genadeloos af. Het zoveelste bewijs dat er in deze branche geen enkel verband bestaat tussen prijs en kwaliteit. De bakker heeft wellicht de papieren doosjes van de rozijnen door het beslag gegooid. Vandaar die uitgesproken kartonsmaak. Veel te zuinig gevuld en mede daardoor saai en droog. Treurig stemmend verkooppunt waar het klungelen tot kunstvorm is verheven. Taai, vet en ranzig. Lijken met driehoeksvorm op smurfenmutsen. Zoete, taaie kauwgomballen. Wat een ellende Vuilnisbakkenbollen. Zompig en ranzig. Nauwelijks vulling aanwezig. Veerkrachtige stuiterballetjes. Tijd voor een Rotterdamse actie. Niet lullen,maar poetsen. Wegslepen die kraam. Verdient een prijs voor het verzieken van de oliebol. Taai, vet en vormeloos. Lijkt nog het meest op een plastic speeltje voor de hond. Bij inknijpen komt er wit schuimende olie uit. Teiltje svp! Als ik ooit aan de macht kom, blaas ik dit soort kramen op, roept een boze tester. Bleke smake-loze meelballen, vrijwel zonder vulling met een ranzige nasmaak. Te slecht voor dierenvoeding. Smaakt naar sigaretten, niet gaar, vette tranige bol, smakeloze spons, smerige plaktoestand en echt ranzig. Kortom, een oliebol in de categorie: eet en sterf. Ongelooflijke prutsers. Sorry, verveel me,
Die teksten haha. Die onderste 2 schrik ik toch wel van. Gevaar Voorde volksgezondheid en de bal smaakte prima. Lab uitslagen zorgde dat hij van 7,5 naar 0 ging. Echt oud vet denk
Hmm hier een heerlijke oliebollenkraam en die scoort maar een 4,5 omdat er luchtbellen in zitten. Beetje vreemd dat betekent juist dat het beslag goed gerezen is. Als je oliebollen wilt zul je toch voor 12 uur moeten komen anders zijn ze op dus ben niet de enige die ze lekker vind.
Ik ken iemand die de oliebollentest een aantal jaren geleden heeft gedaan in zijn lab. Hij vertelde ze heel veel bacteriën tegenkwamen die diarree veroorzaken (kan even niet op die naam komen) en trouwens nog veel meer gekke dingen als schoonmaakmiddelen etc. Maar bah, schrok daar wel goed van!!
In onze gemeente hebben we twee olibollen kalmpjes die in de top 15 staan, waarvan al een een paar jaar. Daar halen we de bollen ook altijd. Van te voren besteld hoef ze alleen af te halen dinsdag. Toen ik nog in Rdam woonde hadden we vlkbij de nummer 1, heemraadsingel. Altijd prima bollen maar bij een niet top 15 bol smaken ze ook prima. Helaas dit jaar overslaan ivm suikers maar haal ze voor ML en vrienden die komen. Edit: zie dat die heemraadsingel weer nummer 1 is, leuk!
Haha deze is leuk: Conclusie: De geschiedenis herhaalt zich. Op de plaats van deze kraam bevond zich vroeger het galgenveld waar veroordeelden de strop kregen. Met deze onsmakelijke sponsjes hangt uitbater zichzelf op.
Puur vermaak om dat commentaar te lezen Hilarisch. Jammer dat niet alle kramen van de omgeving erop staan, zou weleens willen weten wat daar over te zeggen valt