Lief van jou, dank je wel! Ik hoop natuurlijk ook dat het gaat werken, voor nu is het nog een paar weken in de huidige situatie, het is zwaar maar ik heb geen keuze. Heb een planning gemaakt hoe tijd te vullen. De therapie ligt op het moment stil ivm vakantie.
Echt wel. Ik hoorde pas wat een huis hier verderop in de straat heeft opgebracht. Daar gingen mijn oren wel van flapperen. Als wij voor hetzelfde bedrag zien kunnen verkopen hebben we onze halve hypotheek al aan winst. Je moet dan alleen wel weer wat anders ervoor terug zien te kopen.
Hoe gaat het @Amarens Is de therapie al weer herstart? Nieuwe woonplek voor je ex al Bijna beschikbaar?
Wat lief dat jullie het vragen! Ondertussen hebben wij inderdaad al de sleutel van een andere woning. Afgelopen weken zijn heel intensief geweest, er is veel gebeurd in korte tijd. De therapie van mijn man staat helaas stil vanwege ziekte van de behandelaar. Dat is een tegenvaller. Hij is nu terug naar antidepressiva, ook een tegenvaller maar waarschijnlijk nodig op dit moment. Tussen mijn vriend en mij gaat het (erg) goed! Wij willen/gaan samen verder. Natuurlijk is het niet makkelijk op dit moment en is de situatie niet ideaal maar ik heb wel het vertrouwen in de toekomst!
Ik heb de andere reacties niet gelezen dus misschien is dit al 100x gezegd. Ik denk dat je er eerst uit moet komen met je man. Linksom of rechtsom. Dus dan is contact verbreken denk ik het beste om te doen. Want al ZOU je nu deze gevoelens uit gaan zoeken, dan zou het er alleen maar complexer op worden tussen voor jou en binnen je relatie en juist ook omtrent de zaken waar jullie nu problemen over hebben. Ook als je man ontrouw is geweest: blijf bij jouw eigen principes en probeer niet hetzelfde te gaan doen als hij.
Ik denk dat het beter is als je wél even alle andere reacties leest… Ik persoonlijk kan er zo slecht tegen als er wordt gezegd: ‘niet alle reacties gelezen’ Hoe wil je dan goed advies geven of weet je waar je het over hebt? Het gevolg van jouw reactie is dat het bijna niets meer te maken heeft met het lopende verhaal.
Er staat toch dat het erg goed tussen haar en haar vriend gaat en ze wel vertrouwen in de toekomst heeft?!
Fijn dat het in iets rustiger vaarwater gekomen lijkt te zijn @Amarens. Ik heb je topic altijd stil gevolgd en een aantal keer getwijfeld om te reageren. Jouw verhaal lijkt sterk op dat van mij een aantal jaar terug. Bij mij is het helemaal goed gekomen! Ben nog steeds gelukkig met "de andere man" en ook mijn ex is inmiddels weer prima op orde. Je kunt niet oordelen over iemands relatie, scheiden, een andere relatie, etc. Mensen hebben al snel een beeld bij dit soort situaties, maar ieder verhaal is anders en persoonlijk, het is nooit zwart-wit, dat heb ik wel geleerd. Dus wilde je alleen nog zeggen: moeilijke keuze moest je maken, maar het zwaarste heb je gehad. Je hebt een enorme stap gezet. Het wordt rustiger en ik gun het jou ook dat je na een tijdje kunt zeggen dat het de enige juiste keus was