Hey meiden, Ik wou net mijn zoon van bijna 3 in bad doen, en toen zag ik dat er op zijn been allemaal plekjes zitten, ze lijken ook een beetje gezwollen te zijn. Moeilijk uit te leggen. Weten jullie wat dit kan zijn? Bekijk bijlage 260690 Bekijk bijlage 260691
Ja de fotos zijn nogal onduidelijk, net met mn telefoon genomen. Hij heeft één uurtje geleden aardbeien gegeten, misschien inderdaad een allergische reactie.. zouden jullie de dokter even bellen, of het gewoon nog even aankijken?
het lijkt op de plekjes die mij zoon ook heeft. is je zoontje net ziek geweest misschien? ( en misschien heel stom maar is het niet van brandnetels?) als je even het onderwerp :weet iemand wat dit is (staat wat meer onderaan in de ijst) daar staan foto´s van mijn zoontje en het verloop en wat het nou is..
Hij is verkouden sinds deze morgen, brandnetels vond ik het ook op lijken, maar dat kan niet want hij is nog niet buiten geweest vandaag. Ik ga nu even op zoek naar je topic! Liefs
Gevonden, het lijkt inderdaad wel een beetje op elkaar. Inmiddels zijn de plekjes helemaal weg. Dus misschien toch een allergische reactie op de aardbeien? Wat ook wel vreemd is want dat heeft hij nog nooit eerder gehad van aardbeien. Ik hou het even in de gaten, als het weer terug komt maak ik even een afspraak bij de HA!
Als het leek op brandnetelsteken dan was het hoogstwaarschijnlijk netelroos. Lastig erachter te komen waardoor.
Thanks Kvinna! Het lijkt inderdaad erg op netelroos, was net even op internet aan het zoeken. De plekken komen en gaan en ik las dat dat erg typerend is voor netelroos, ook las ik dat je er eigenlijk bijna niks aan kunt doen.