Ik zou gewoon één keer opnemen, en zeggen dat je er eigenlijk niet van gediend bent. Kom op zeg, je bent hoogzwanger! Wat gaat ze straks doen als de kleine er is, ook 50x per dag bellen? Dat wil je echt niet!Dus kom op meid, effe door de zure appel heenbijten en duidelijk maken wat je bedoelt!
goed omdat ik te chicken was om het te zeggen heb ik maar een smsje naar dr gestuurd..ze zal nu wel woedend zijn! ik heb gezegd dat ik er niet vrolijk van wordt dat ze me elke dag de hele dag door belt voor niks. dus als ze niks te melden heeft moet ze maar niet bellen. stuurt ze eentje terug: oke sorry hoor. wilde vandaag langskomen met de kids en vragen hoe het bij de v.kundige was. nja oke jammer dan. maar langskomen doe je smiddags en daarvoor hoef je me niet de godganse dag te bellen. en hoe het bij de v.kundige gegaan is gaat je eingelijk geen reet aan want toen ik vertelde dag de baby aan de kleine kant was en ik veel moest rusten deed je alsof er niks aan de hand was en kon het je ook geen ene moer schelen.
Meid bijt eens van je af en zeg haar eens op de man af dat je niet bent gedient van haar stalk gedrag. Met mijn opmerking van de bevalling bedoelde ik te zeggen dat ze nu al 6 keer heeft gebeld en dat ze dat straks tijdens je bevalling ook gewoon blijft doen. Zij weet niet dat je aan het bevallen bent dan dus zal ze gewoon lekker al die nummers blijven bellen terwijl jij aan het puffen bent. Dat bedoel ik met harder worden en eerlijk zijn. Jij zit je nu op te vreten van woedde terwijl het zo makkelijk is om gewoon aan te geven dat je het zat bent. Mensen die hint niet begrijpen kunnen ook niet ruiken dat ze vervelend zijn dus aan jou de taak om eerlijk te zijn en duidelijkheid te bieden.