wat moet ik met haar

Discussie in 'De lounge' gestart door music4life, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

hoi dames
    ik wilde dit even delen met jullie
    zit een beetje met gevoelens over een vriendin..(die gevoelens weet zij ook)

het is zo! het ging in het begin echt super goed tussen ons,, leuk ,gezellig enz enz,,, toen zij jarig ,konden wij hellaas niet gaan omdat er erg veel sneeuw lag en er werd sneeuw afgegeven,,, zij gaf mij hierdoor een erg schuldgevoel,,ze gaf opmerkingen als,,ik kom wel ookal ligt er sneeuw ookal is mn kind ziek!! dit vond ik al raar en vreemd.. daarna kwam zij in het zh te liggen en ben ik dezelfde avond nog naar haar toe gegaan! ik kon verder niet bij haar op bezoek omdat ik geen rijbewijs heb,wel belde en smste ik reg,,maar niet ierder dag, ze moest rusten en dat had ik haar aangegeven,, ik voelde me nog schuldig omdat ik niet kon komen,,,een tijdje daarna vond ze dat ik anders deed en haar niet veel aandacht meer gaf,,goed dat was weer uitgesproken en vervolgens gingen we weer afspraken maken ,,, ze heeft me inmiddels 3x laten zitten en afgebeld en ik vind het jammer maar geen probleem,,, nu vanmorgen zou ze weer komen en ik heb serieuws de tel niet gehoord ,ze zou om 10 uur komen en ik smste rond 11 uur of ze het nog ging redden ,toen smste ze,,nee ik kom niet meer want ik heb me verslapen,,,mn dochter word normaal om 7 uur wakker en nu niet,dus heb ik geen wekker gezet,,, ik smste terug oh ok maar waarom zet je geen wekker dan als je een afspraak hebt! nu moet ik nog een sms ontvangen ,,pfff wat moet ik hier nu mee:(

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hoezo verslapen, ze kon toch ook iets later komen?? of woont ze heel ver weg?

Ik zou gewoon even bellen, sms-en is zo onpersoonlijk en word vaak verkeerd uitgelegd.

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou er lekker helemaal niks mee doen. De volgende zet is aan haar om weer contact te zoeken. Niet druk om maken! En lekker je eigen dingen doen vandaag...

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Een vriendschap moet van twee kanten komen..als je ik je verhaal zo lees; dan is mijn advies om dit even te laten rusten en wachten wanneer zij contact met je opneemt!

Doet ze dit niet? Dan moet je zelf beslissen of je nog een poging onderneemt of niet..maar denk er wel bij na dat dit weer een teleurstelling zou kunnen opleveren.
    Hoe moeilijk dit misschien ook is, maar soms kan het beter zijn dat de wegen tussen mensen gesplitst worden.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

het vorig verhaal had je ook hier gepost toch?

ik zou nog 1 keer bellen met wat er aan de hand is geeft ze daar geen antwoord zou ik het voorlopig even laten zitten.

tot 2 keer toe geeft zij jou een schuld gevoel! als ze een echte vriendin zou zijn zou ze niet eens willen dat je de weg op zou gaan met veel sneeuw omdat het gevaarlijk is

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    het lijkt wel of ze wraak neemt omdat jij ook niet altijd kon komen en ze je dit kwalijk neemt, wat ik dus echt onzin vind, maar dat terzijde...
    Het lijkt wel of zij toch ergens mee zit en mischien kunnen jullie daar eens over praten? Vind ook dat vriendschap van 2 kanten moet komen, maar als er verder niks is en je er best wel mee zit, zou ik een gesprekje aangaan. tenslotte moet je toch alles tegen elkaar kunnen zeggen. succes.

7. music4life

ik krijg net een mail van der,jaa ik had een wekker moeten zetten, maar ik ben zoo moe het gaat niet goed.ik zit niet lekker in mn vel,ik moet heel veel doen,, ik dit ik dat,, ik ik ik,,duss jah ik weet het nu niet haha ik laat het maar even doen

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meid

Ja moeilijk om te zeggen wat jij er mee moet doen,ik denk dat jullie vriendschap even met elkaar verkeerd ging omdat het in het begin kwam met die sneeuw en in het een valt het andere,wat ik overigens ook had gedaan als er sneeuw lag,en als zij dan zegt dat ze wel komt dat kan jij niet,en dat moet je ook respecteren van elkaar.

Ik lees dat er inmiddels veel dingen zijn voorgevallen en ook uitgesproken,maar uit spreken en uitspreken zit een flink verschil.

Mijn ervaring,als eerste even heeft ze echt het smsje gehad,soms kan het niet aankomen net zoals jij de foon niet ehbt gehoord?

Dan denk ik vind jij zelf de vriendschap nog veel waard om naar haar toe te gaan,over de foon kan iets anders gaan als je echt langs gaat.
    Mijn ervaring met vriendinnen,dat als ik zelf denk dat ze zelf niet meer echt de waarde van de vriendschap niet zien zitten dat ik dat bij hun zelf ga vragen,meestal zeggen ze dat het mijn gevoel is,dat kan ik kan best soms onzeker zijn(vroeger),nu niet meer hoor.
    Maar goed vroeger bleef ik dan langs gaan en mij belde ze af en bleef nog de gek die lang ging,inmiddells doe ik dat dus niet meer,ik vraag het op de man af en luister naar mijn gevoel,ik zal dan zelf nog een keer langs gaan en als ik niets meet hoor dan houd het op,dat klinkt hard maar het moet wel van 2 kanten komen,en het waren lange vriendschappen,korte en ga zo maar door als het van 1 kant afkomt dan lukt het niet meer.

maar goed om mijn lang zever verhaal kort te maken hahaha.
    Bel haar op om te vragen of ze je sms heeft gehad en vraag haar om af te spreken,bij haar anders als ze het toch steeds af laat weten.
    En vraag het op de man af en zeg haar ook wat voor gevoel je nu hebt hoe dat ze doet,en dan zal de tijd het leren zeg ik altijd meid.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn reactie

9. Writer

Writer Niet meer actief

rare vriendin

maar omdat ze aangeeft dat ze niet lekker in haar vel zit enz enzo, zou ik een mailtje terug sturen met ,( prima , als je behoefte hebt om te praten ofzo laat maar even weten ,, wil ze nog contact met jou dan zal ze antwoorden en verder gewoon laten rusten ,laat maar zelf contact zoeken;)

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik zou ook zoiets hebben gedaan :)

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

tja soms groei je uit elkaar en daar lijkt het nu wel op, zij heeft andere verwachtingen van een vriendschap dan jij en daarom krijg je steeds misverstanden en onbegrip.

ik hou persoonlijk helemaal niet van dat soort drama en reken er ook altijd gelijk mee af, ik had allang aan de telefoon gehangen om te vragen wat er nou is en hoe zij over een vriendschap denkt, wat ze ervan verwacht en dan uitleggen wat jij ervan verwacht. kom je niet tot elkaar dan zou ik even pauze nemen.

succes ;)

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ja precies, jullie zijn toch vriendinnen?? ik zou gewoon bellen en vragen hoe en wat, dan weet je waar je aan toe bent.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik zou zelf niks doen. zij is aan zet, zij was te laat of liever gezegd kwam niet zonder dit te melden. ik denk dat dit gaat doodbloeden. je kunt wel blijven vechten maar als het van 1 kant komt is het toch ten dode opgeschreven. ze probeerd je schuldgevoel te bespelen en loopt er zelf de kantjes af.

14. music4life

even dit,,ik maak in ieder geval geen drama,, ik vind het gewoon zoo klote om steeds een hele ochtend op iemand te wachten die vervolgens 3x in 2 weken afbeld.. dat heb ik ook gezegd

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zou het gewoon even laten rusten! Je kunt nog wel even een belangstellend mailtje terug sturen, omdat ze niet lekker in d'r vel zit en laat haar dan maar naar jou komen, als ze daar behoefte aan heeft.
    Ik zou idd ook balen als ik 3 x achter elkaar moet wachten op iemand die niet komt.
    Toch zou ik er uit eindelijk wel even over praten! Anders blijft het knagen bij allebei en dat lijkt me ook niet de bedoeling!

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja ben ik het wel mee eens.
    Ik kan je andere topic nog herinneren. Moeilijk als het om een vriendin gaat, maar ik krijg ook een beteje het idee dat het nu veel van jouw kant komt.

Maar wonen jullie ver weg bij elkaar? want 7 uur normaal opstaan en 10 uur er nog niet zijn? zit wel 3 uur tussen:$

Deel Deze Pagina