Hi dames! Ik heb nu op dag 31 van cyclus (normaal 29 dagen) en nog geen menstruatie te bekennen Nu wil ik gaan testen, maar, 's ochtends zijn vriend en ik altijd heel druk. Zou ik nou vanavond gaan testen? Met avondurine? Of wachten tot donderdagochtend (beiden werken we dan thuis). Wat denken jullie? Krijg nl beetje wc-angst, durf bijna niet te gaan omdat ik bang ben om bloed tegen te komen... Groetjes Poisson1987
Ik zou vanavond proberen. Als je overtijd bent en zwanger geeft ie Savonds ook wel een streepje. Ik heb zelf bij 1 dag overtijd smiddags getest en was duidelijk. Zou niet eens kunnen wachten tot donderdag haha.
Als je idd zwanger bent zal hij vanavond wel twee streepjes laten zien. Succes en hoop op een mooi resultaat
Dan ga ik het misschien toch maar proberen met de K2v5 vanavond. Dit is 'eerste ronde' (augustus al spiraal laten verwijderen, daarvoor, tijdens en daarna altijd cyclus van 29dgn)en bang om teleurgesteld te worden denk ik...
Ik heb rond 33 dagen (onregelmatige cyclus) ook 's avonds getest met een kruidvattest en die was meteen hartstikke duidelijk daar hoefde ik echt geen 5 minuten op te wachten.