Hi dames! Op dit moment ben ik bezig met 2 EP's (één voor telefoniste/receptioniste en één voor secretaresse), maar ik ben niet snel tevreden. Nu wou ik jullie vragen voor een paar goede tips om op te letten (ik vraag dus niet om voorbeeld EP's, maar alleen een paar handige tips!). Bijvoorbeeld, op welke manier zouden jullie de EP beginnen, en wat/hoeveel zouden jullie erin vermelden? Het moet namelijk niet té lang worden. Ik weet dat sowieso de volgende punten erg belangrijk zijn: studie en opleiding werkervaring speciale vaardigheden mijn manier van werken wat voor mij belangrijk is wat ik wil bereiken mijn unieke kenmerken wat ik kan beteken voor de organisatie Alleen moet dit alles kort omschreven worden, dat is iets wat ik nog wel wat lastig vind. Dus tips zijn van harte welkom! Alvast bedankt!
Probeer geen open deuren te gebruiken zoals bv sociaal vaardig, flexibel, pragmatisch, teamspeler etc zonder dat te onderbouwen met concrete voorbeelden. Sowieso voorbeelden geven en vooral: wat maakt jou nu echt uniek? Je opleiding, werkervaring etc is van minder belang dan wat je voor het bedrijf kan betekenen. Dit kunnen ze nl in je cv lezen als je hem mondeling moet doen, max 2 minuten. Schriftelijk zou ik het bij zo'n 10 a 15 niet te lange zinnen houden Succes!
Dankjewel! Het klinkt misschien heel raar, maar hoe kan je het beste beginnen? Om nou meteen te beginnen met naam etc., lijkt mij ook raar?
Hier staan wel wat voorbeelden bij...misschien kun je daar een begin uit halen Elevator Pitch: Tips en Voorbeelden | Sollicitatiedokter