duidelijk een reactie van iemand die geen idee heeft hoe een kind van een gescheiden gezin zich voelt of jij hebt nooit contact gehad met je vader en daarom kun je zo een harteloze reactie geven zeg dan niks
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties, tips en ervaringen! Ik heb hem vanavond terug proberen te bellen maar helaas, hij neemt niet op. Ook geprobeerd op het nummer van zijn vriendin maar zij pakt ook niet op. Ik probeer het van de week nog wel want het is inderdaad zo dat ik er spijt van zal krijgen als ik het laat varen. Ik denk inderdaad dat ik het moet nemen zoals het is al vind ik het wel jammer. Het opschrijven ga ik zeker doen en in de toekomst misschien toch een keer een gesprek.
Tja, moeilijk hoor voor je... Ik vind het eigenlijk echt raar dat hij de foon niet oppakt als zijn dochter belt.... Bij mij is het eigenlijk net andersom: mn leven lang heb ik mn pa achterna gelopen, bedelend voor wat aandacht, en sinds 10 jaar geleden is het klaar. Heb hem nooit meer gezien. Ik hoef zo'n vader niet meer. Al is hij degene geweest die niet meer kwam... Als jij wel contact wil blijven houden, zou ik toch eens van vader tot dochter in gesprek gaan. Ik weet niet wat je wensen qua contact zijn, maar die zou ik dan zeker bespreken. Vind het echt vreemd ook waarom je niet op zn 50ste verjaardag mocht komen? Ik zou hem dat zeker vragen, want het komt op mij over dat JIJ liever contact hebt met HEM, dan andersom... Voor mij persoonlijk zou hij geen meerwaarde hebben aan mn leven, alleen maar iritatie...
ik denk dat het voor die man ook nog steeds moeilijk is ook hij heeft zjn dochter 15 jaar lang niet gezien jullie zijn bloedverwanten maar hadden geen contact geen band en ik denk dat hij het gewoon moeilijk vind om zijn draai eraan te geven hij had een leven opgebouwd zonder jou en ineens ben je er is voor die man ook moeilijk en wie weet wat die vriendin en andere mensen zeggen tegen hem en durft hij niet voor zijn gevoel uit te komen ik denk dat jij zoals vele dochters een andere verwachting hebt van je papa dan dat het in werkelijkheid is en dat blijft moeilijk schrijf het van je af schrijf een brief aan hem om je gevoelens te uiten en wie weet kun je hem versturen of proberen een gesprek 1 op 1 aan te gaan en te vertellen hoe je het vind dat het zo loopt ik wens je veel sterkte en succes en hoop dat je na een gesrpek met je vader een andere kijk erop hebt en er beter mee omkan gaan je geeft al aan dat je contact wilt blijven houden als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen wat anderen ook zeggen het is jouw vader en jouw gevoel