Wat moet ik met mijn zwager?

Discussie in 'De lounge' gestart door poetje84, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Vervelend zo'n schoonfamilie...
    Hier is het zo dat schoonfamilie genoeg geld heeft (niet overdreven want ze kopen onbeperkt dure dingen voor zichzelf) en altijd met een cadeautje van nog geen 5 euro aankomen zetten waar je ook nog eens niks aan hebt..;)
    Daar erger ik me al dood aan want ik geef zelf altijd iets leuks voor min. 10 euro.
    Verjaardag van dochtertje hadden ze ook geen enkele moeite voor gedaan want ze snapt er (volgens hen) toch nog niks van. ;) dus ze waren wel gekomen maar niks leuks voor haar gekocht.

Maar eigenlijk kan je je er maar beter niet over opwinden want je schiet er niks mee op.
    Ik denk wel dat ik in het vervolg ook minder mijn best voor hen ga doen.

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Voor mij is familie belangrijker dan vrienden. Maar dat verschilt per persoon/familie denk ik :)

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dat snap ik helemaal! Het is ook vreemd dat hij zonder gegeven reden geen cadeautjes geeft of nog belangrijker; niet eens langskomt.

En ik denk dat je niets hoeft uit te leggen aan je dochtertje.
    Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het mij als kind niets kon schelen of mijn tante wel of niet kwam. Later als tiener heb ik me wel afgevraagd waarom zij niet naar mij kwam en wel naar mijn andere neefjes en nichtjes. Maar ik heb me er nooit minder om gevoelt of zo ;)

4. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ligt aan de band met familie/vrienden.
    Ik heb een goede band met familie en ook met vrienden.
    En totaal geen met schoonpa en schoonzus.

Deel Deze Pagina