Het lijkt wel of ik de baby constant hoor huilen. dan loop ik naar beneden.. stilte.. ik zie dan dat ze gewoon slaapt. ik hoor haar gewoon in mijn hoofd :S hebben meer mamma's dit of ben ik gewoon een beetje paranoide?
O ja hoor, herken het helemaal. Ze is inmiddels drie maanden, en ik "hoor" het nog steeds . Bezorgd noemen ze dat, niets mis mee
ik herken het ook! ik hoor mijn dochter ook vaak ja in mijn hoofd dan verder heeft niemand er hier last van behalve ik hahah
Ha ha laatst was Sofie uit logeren en ik werd telkens 's nachts wakker. Ik was ervan overtuigd dat ik haar hoorde huilen. Ik ben zelfs een keer slaapdronken naar haar kamertje gegaan om daar tot de ontdekking te komen dat ze niet thuis sliep.
Ik heb het nu niet meer maar in de eerste maanden stond ik in de etos mijn oren te spitsen omdat ik toch echt mijn meisje hoorde huilen (die thuis bij papa was...) Volgens mij gaan je oren automatisch op alert-stand zodra je moeder wordt
Zo spring ik nog weleens in de douche als mn dochter slaapt, maar dat is nooit even relaxen, want ik hoor haar altijd... En dat terwijl ze ver weg in dromenland is. Hoort erbij denk ik, wat de rest al zegt...
heb het ook altijd onder de douche heel vervelend, sta je lekker warm te douchen maar dan opeens... snel haasten haasten ga ik kijken... niks
Ik heb het ook vaak onder de douche. Maar dan ben ik idd ook bang dat ik haar niet zal horen als ze huilt
Oh wat herkenbaar.. Esmee is een huilbaby geweest en zelfs als ze stil was dan hoorden we haar huilen.. soms om gek van te worden .. Heb het nu nog wel eens maar niet meer zo extreem..
ja hoor hier ook. ook als ik oop mijn werk ben. ik ruik ook soms in een keer een poepluier als ik op mijn werk ben (sorry beetje raar)
ik heb het inderdaad voornamelijk als ze er gewoon echt niet is (terwijl ze dat normaal op dat moment wel zou zijn) dus bijvoorbeeld wel als ze bij opa & oma slaapt.. maar niet als ik op werk zit
Whaaahaaa, dat heb ik ook gehad. Na drie maanden werd het minder en nu hoor ik het nooit meer. Nouja, tenzij ze echt huilt dan....ha ha ha. Volgens mij is het heel normaal. Je bent er nu volledig op gericht, dat wordt steeds minder. Succes!
haha, heb ik ook gehad, moet zeggen dat het gelukkig een stuk minder is. Maar als ze ziek is, of een paar dagen veel huilt heb ik het weer!