sterkte nogmaals. Uiteindelijk moet je voor je kindje gaan. Ik werkte op een kdv daar was een kind ontzettend allergies maar de ouders hielden gewoon alle huisdieren en het kind zat elke dag onder! En onder de jeuk en eczeem. Je kan natuurlijk niemand dwingen. Ik hoop stiekem dat het dus de kattenallergie is en dat bassie niet voor niets is weggaan.
nee ik ook niet morgen nog het hele huis kat haar vrij maken en dan kunnen we met een schone lei beginnen en aan de andere kant ( wat mijn man dus zegt) wees ook een beetje blij dat hij weg is hij maakte alles kapot (tja zo zijn mannen weer ) en hopen dat ze gauw van haar verkoudheid en eczeem af is en dat idd aan bassie heeft gelegen
Sorry hoor maar als je het niet 100% zeker weet dat het aan je kat ligt, doe je hem toch niet meteen weg? of ben ik nu gek? Kon je het niet op een andere manier zelf testen? Uit logeren ofzo. Vind dit best drastisch.
nou ik weet het gewoon zeker voor die 8 weken (nog geen poes was er niks aan de hand)na 8 weken poes in huis en sindsdien verkouden eczeem ontstoken oogjes dokter zegt ook dat ik een goede keus heb gemaakt met de grootste allergiebron weg te halen
je had toch in de 2 weken vakantie kunnen kijken hoe t ging zonder kat??? vind t ook wel drastisch...zeker als je t nog helemaal niet getest heb...maar dat vind ik...
Ik vind dat TS een goed onderbouwde beslissing heeft genomen. Ze geeft het zelf aan, voor de poes: niets aan de hand, met poes: wel allergische reactie. Ik denk ook niet dat het een makkelijke beslissing is geweest. Maar uiteindelijk gaat je kindje vóór een (huis)dier, imo. Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar dat mag.
idd ik zou het ook niet goed doen als ik bassie zou blijven houden en een kind wat dan constant verkouden is maar goed vandaag ben ik begonnen met de grote schoonmaak alle kattenharen opzuigen alleen moet ik mijn tapijt op de trap en boven nog reinigen alleen zou niet echt goed weten hoe zo maar even naar de winkels voor tapijt reiniger misschien van hg ?? weet iemand dit
Misschien de kat een maand oid naar iemand anders / een pension doen? Lijkt me wel belangrijk dat je t snel weet en zo kan je dat onderzoeken
Oh hij is al weg; sorry alleen pagina 1 gelezen...Het is misschien wel drastisch, maar denk dat je de goede beslissing hebt genomen; was wel aardig duidelijk dat t aan de kat lag. Sterkte en ook sterkte met schoonmaken!
hij is idd al weg vind dat het wel snel was gegaan maandag avond op internet gezet met de bedoeling van die zal wel niet zo snel weg zijn dinsdag ochtend wordt ik gebeld dat iemand bassie wel wilde hebben en dinsdag is hij ook nog weg ook nog ik dacht zelf dat hij pas na de zomervakantie zou worden opgehaald omdat de vakantie periode begint dus niet ik weet dat hij het daar fijn zal hebben maar het is wel een leeg gevoel altijd als je savonds naar bed ging hoorde ik bassie beneden gooide meestal van alles om en gister avond was dat niet zo het was een keertje stil beneden en sochtends komt hij altijd naar je toe als je naar beneden kwam en nu was dit wederom niet het geval maar het is beter voor me kleine meissie