Dat zou wel een goede graadmeter zijn voor wie nou echt beroemd is, wordt Brad Pitt het meest opgegeven als vader, of toch Frans Bauer ?
juist! hier nog een "vader onbekend!" waarom hem de eer geven dat ie vader is terwijl die niets gedaan heeft? kan er niet aan denken hij heeft 7 maanden er amper naar omgekeken alleen waneer het hem uitkwam en dan zal ik hem daar nog voor belonen ook
Hallo allemaal, Sorry dat ik nu pas weer iets van mij laat horen ! Ik zit tegen een zwangerschaps vergiftiging aan en moet absolute rust nemen. Het ging de laatste tijd niet zo lekker met mij dus was ook niet op de pc. Ik heb heel veel gelezen na mijn laatste reactie. Ik heb ondertussen wel veel gebeld enzo. Ik heb naar het Juridisch Loket gebeld. Daar werd mij gezegd dat ik nog 1x contact met hem moest zoeken en hem de keus moest geven wat hij nou wilde. En daar ook bij zeggen dat als hij niks van zich laat horen dat hij dan wat van mijn advocaat te horen zou krijgen.(wat hij niet wil want dan komen zijn ouders erachter). Ik heb een brief geschreven naar hem en opgestuurd. De volgende dag belde hij mij meteen terug. Hij wil NIET bekent worden als vader, maar hij wil WEL allimentatie betalen. Wat ik mij dus meteen afvroeg is of dat wel kon.. Vader onbekent is vader onbekent en dus ook geen allimentatie... Dus heb ik weer naar het JL gebeld. Daar zei ze dat dat dus wel kon. Hij wordt vader, of hij dat nou wil of niet. Ik krijg nu een "Midiater"(geen idee of je het zo goed schrijft..)toegewezen. Het kost mij bijna niks want ze kijken naar wat ik in 2006 verdiende, en dat is 3x niks.. Met zo'n Midiater heb ik de 13e een afspraak en dan gaan we is kijken wat we kunnen doen. Die vrouw bij het JL vertelde mij dat je bij zo'n Midiater een contract kunt opstellen dat hij wel de vader is, maar niet bekent wil worden als vader en wel wil/moet betalen. Zo'n contract is net zo bindend als wanneer je naar een rechter gaat. Werkt hij nou mee, dan is er niks aan de hand. Dan krijg ik zodra mn kindje er is elke maand automatisch een bepaald bedrag gestort op mijn rekening. Werkt hij niet mee, dan komen zijn ouders erachter. Want dan moet ik wel naar de rechter stappen en de vaderschapsactie starten. Dan komt er iemand aan de deur bij hun en dan is het maar de vraag wie er open doet. Als hij open doet dan heeft ie misschien nog geluk, maar doen zijn ouders open dan heeft hij een hoop uit te leggen.. Want waarom moet hij voor de kinder rechter komen? Als hij dan weer niet mee werkt dan krijgt hij geloof ik een grote geld boete ofzo.. Dat weet ik niet zeker. Het is nu dus even afwachten hoe het gesprek gaat lopen de 13e. Ik neem aan dat we na de 13e ook een afspraak moeten maken dat hij erbij is.. Stel nou dat ik de 13e aan het bevallen ben, of al ben bevallen, dan moet dat hele gesprek nog even wachten. Maar het komt er zeker. Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle tips enzo ! Als het gesprek is geweest en er is weer meer duidelijk, dan schrijf ik hier natuurlijk weer een berichtje. Voor de dames die in hetzelfde schuitje als mij zitten.. Is dit ook niet een idee voor jullie ?.? Groetjes, Ashton