Ik vroeg me even af wie van jullie bij de eerste zwangerschap zwangerschapsdiabetis heeft gehad en bij de 2de weer. Ik ben nu 6 weken zwanger en had het mijn vorige zwangerschap ook dus hou er al rekening mee dat ik het dit keer ook ga krijgen en hou al rekening met wat ik eet en drink.
ik had bij de eerste wel diabetes en heb vorige week de gtt weer gehad en nu heb ik het niet! nu is de gtt wel anders als 2 jaar geleden, hier zit er nu 2 uur tussen glucose drinken en prikken. en 2 jaar geleden was dat een uur, voor mijn lijf niet genoeg om te herstellen van die glucose boost...
Ja dat heb ik ook gehoord dat het nu 2 uur is vorig jaar was het ook nog 1 uur en toen waren mijn waardes licht verstoord dus hopelijk helpt dat extra uurtje mij.
Ik ben nu zwanger van de tweede en heb helaas weer zwangerschapsdiabetes. Zit ondertussen weer volop aan de insuline.
Pff das balen. Gelukkig kon ik met een dieet mijn waardes goed houden en hoefde ik geen insuline te spuite
O dat scheelt een hoop. Nee dat is bij mij helaas anders. Mijn dochter was bij haar geboorte (38.6weken) ook 4840gr dus een echte suikerbaby. We hebben behoorlijk wat ellende gehad met die suiker bij haar dus ik hoop dat dat dit kleintje bespaard blijft. Hopelijk valt het mee voor je.
Pff ik hoop het ook voor je ik zal duimen voor je. Damian had een keurig gewicht bij zijn geboorte hij woog 3430 bij 39+1 weken.
O dat is heel netjes ja. Nou we gaan het afwachten. Loop bij de gyn en die houdt de groei goed in de gaten. Tot nog toe geen reden voor paniek dus hopen dat het zo blijft. Zit alleen wel weer op behoorlijk wat eenheden insuline per maaltijd dus heb er een beetje een hard hoofd in... Weet in ieder geval al wel dat het in week 38 gehaald wordt.