Hé Ik ga maandag lekker een weekje met mijn gezin naar Griekenland. Wat mag ik absoluut niet vergeten (behalve voeding en luiers)? Wie heeft voor mij de gouden tip(s)?
Een EHBO-doosje, muggenstick en eventuele medicijnen... Liefs xxx, Debby ps. als het nog warm is daar een goede zonnebrand crème, de zon daar kan erg fel zijn. Veel vakantie-plezier!
Ik zou ook o.r.s meenemen,ocht de kleine of jullie zelf ziek worden,zorgt dit ervoor dat je niet uit droogt! Fijne vakantie Groetjes,
ORS en zetpillen, thermometer Zonnebrand, zonnehoed en zonnebril Reservespeentje kan ook erg belangrijk zijn Iets om te spelen in het vliegtuig Luiers zou ik alleen voor de 1e dagen meenemen en dan daar kopen (hetzelfde als doekjes). Ik had ook een fles water in mijn koffer, zodat ik in ieder geval direct iets te drinken kon maken bij aankomst (en niet in allerijl naar een supermarkt moest. Ik had ook wegwerpslabbers van de C1000 mee, ideaal. Ik had ook haar muziekdoosje van thuis mee (daar valt ze altijd mee in slaap) Succes met de volksverhuizing En veel plezier op vakantie
Wegwerpwashandjes en water, zodat je je kindje onderweg even lekker kan opfrissen. Ik weet niet of je een muziekdoosje gebruikt 's avonds bij het slapen gaan, maar anders zou ik die ook mee nemen. Lekker vertrouwd als je kindje moet slapen. Muggenstick en eventueel een muskietennet die je over het ledikantje kan bevestigen. (edit; ik zie dat chacha ook al het muziekdoosje had geopperd )
flesje voeding voor in het vliegtuig. Ook niet vergeten om tijdens het opstijgen en dalen te laten drinken, bijv. water, ivm luchtdrukverschil en druk op de trommelvliezen, door te slikken reguleert dat weer.
Uhh veel is al genoemd maar geef je borstvoeding of fles. Bij fles zou ik namelijk de fleswarmer mee nemen, altijd makkelijk.
Dank je voor alle antwoorden! Ik heb geen bv meer dus de fles moet mee. In het verblijf hebben we een magnetron dus hoef ik gelukkig geen flessenwarmer mee te nemen. 't Wordt echt een hele volksverhuizing met eentje van 2 en eentje van 4 maanden! Pfff, 2 koffers en al die handbagage! Ik hoop dat de kinders het uithouden! Ik ga lekker genieten en ik zal jullie later laten weten hoe het is geweest! Gegroet 8)
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en geniet er van groet mirel