Hallo meiden! Watvoor zwangerschapstest hebben jullie gedaan? En welke vinden jullie niet betrouwbaar? Ik heb de laatste keer een sensitest gedaan, hebben jullie daar ervaring mee? Het gaat om deze test; Bekijk bijlage 56089
Die test ken ik niet... Ik weet alleen dat de meesten wel het beste te spreken zijn over de kruidvat test 2 voor 5 euro.
ik had er 2 vette posi testen mee, alle andere testen waren nega, was dus niet zwanger raad kv 2v5 aan en CB met indi, maar die is wat prijziger
er was laatst iemand, daar bleek in de zwangerschapstest een ovutest strip te hebben gezeten dus zou wel dubbel checken als jullie de testen gebruiken
ik heb nog nooit een ovulatietest gezien, maar op een zwangerschapstest staat ergens - op het stripje zelf, dus niet op de behuizing - "HCG" gedrukt. Lijkt me dat op een ovutest "LH" staat ofzo?
Oké dus ik zal ze even uit elkaar moeten slopen omdat te zien? Ik zag eerst ook niets, maar als je hem opslaat en inzoomt zie je wel een vage streep.
Ik heb ook veel slechte verhalen gehoord over die Sensitesten ik heb de eerste keer getest met kruitvat eigenmerk test ongeveer 8jaar geleden en die was gewoon goed bevallen. 2de keer heb ik een cb test gekocht en was ook goed overtuigt dat ie gewoon goed was en ja hoor super positief ongeveer 4jaar geleden nu heb ik kruidvat 2 voor 5 gebruikt wat ik niet zo handig vind met zo'n pipetje heb liever een dipstick dus heb vorige maand ook een dipstick gekocht van eigenmerk van een kruidenier hier in de buurt en die was gewoon positief was echt zwanger want heb daarna nog een test gedaan van een ander merk geen idee meer welke en die was ook positief helaas is het mis gegaan een paar dagen later dus nu als ik weer ga testen is het met een dipstick test van de kruidenier en als bevestiging een cb met indicator lijkt me wel leuk om te zien wat ie aan geeft kwa duur zwangerschap. En CB is gewoon ook een goed merk naar mijn mening. Dus ik hoop binnenkort ook weer positief te kunnen testen en dan ook echt zwanger mag blijven. Succes allemaal.
Ik heb indd ook liever een dipstick, maar die van kruidvat zijn wel erg betrouwbaar zeggen ze toch (die met dat pipetje)... Gelukkig nog nooit een posi test gehad en dat het daarna mis ging. Maar ze zeggen toch ook dat je beter niet vroeg kunt testen omdat het voor je nod ook nog mis kan gaan? Beetje off-topic merk ik haha..
ja dat klopt maar test was 2dagen na nod ongeveer dus was heel blij dat het gelukt was en daarna was het weer over dat was erg vervelend dus hoop dat het de volgende keer wel goed lukt en dat dan wel alles goed gaat.
Ik heb alleen maar testen van kruidvat gebruikt of clearblue. die van kruidvat vindt ik het nauwkeurigste omdat die weinig HCG nodig heeft. Sensitest heb ik zelf nog nooit gebruikt dus daar kan ik mn mening niet over geven.
Sensitest zwangerschapstesten vind ik zelf ook niet zo goed. De Sensitest Ovulatietestjes daarintegen vind ik wel goed (die dipsticks).
En die van senistest dipstick, die hele goedkopen (alleen stripje) dan? Vinden jullie die betrouwbaar? En die ovutesten wel dus? Welke ovutesten zouden jullie anders adviseren? (behalve die van cb met smiley, want die zijn geweldig en duur..!)