Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, ben 26 jaar en sinds januari gestopt met de pil. Niet dat we er heel actief mee bezig zijn, maar toch wel al gestopt. Daarmee bedoel ik dat ik niet erop let wanneer we het beste kunnen knutselen en dat allemaal. Toen ik de pil slikte werd ik altijd 5 dagen nadat ik de laaste pil had genomen ongi. Sinds ik gestopt ben was dat 4 weken in januari en daarna weer 4 weken in februari. En eigenlijk moest ik dus 19 maart weer ongi worden. Dat was 4 weken later. Nou was ik super blij donderdag dat ik het nog steeds niet was en meteen een test gedaan. Negatief!! Nou ja ik had gelezen dat dat wel kon, mis te veel gedronken van te voren ofzo. Had hem trouwens ook smiddags gedaan. Nou heb ik net weer een test gedaan, dus al 6 dagen over tijd, maar weer negatief. Ik ben sinds gisteren eens hier op het forum aan het lezen en ik lees allemaal dingen waar ik niks van weet, zoals innestellen en nod? Moet ik nog langer wachten voor ik een test kan doen? Of is er iets anders? Ik kan aan niks anders meer denken de hele dag. Heb ook echt het geboel dat ik zwanger ben. De afgelopen week heel vaak misselijk, en zn raar gevoel in mn buik, mja dat kan ik me ook maar inbeelden denk ik dan haha. Morgenvroeg nog maar eens een test doen met ochtendurine. En dan hopen op 2 streepjes Alvast bedankt voor de reacties.
Moeilijk want je lichaam kan ook gewoon even moeite hebben zeg maar....alles zelf te moeten regelen. Misschien was je idd te vroeg met testen....maar ooit zul je toch iets moeten gaan zien op je test.
Na pilstop kan je cyclus inderdaad op de hobbel zijn. Hoeft niet te betekenen helaas dat je zwanger bent. Je kunt eerst ook een paar keurige cyclussen van 28 dagen hebben, waarna je cyclus alsnog van slag raakt. Het kan (kan dus) wel een jaar duren na pilstop voordat je cyclus helemaal weer op de rails is. Natuurlijk zou je wel zwanger kunnen zijn, maar zolang als de test negatief is, zou je het beste lekker door kunnen klussen/knutselen en er van uit gaan dat je cyclus nog van slag is. En af en toe natuurlijk een testje doen voor de zekerheid.