hey elvira, Maak je niet al te druk meissie, mijn lichaam heeft mij ook voor de gek gehouden hoor! en je ziet ik ben wel ongi geworden helaas, maar ook die angst ken ik van jou hoor, ben blij dat het bij mij nu gestopt is want was bang dat mn ongi ook weer niet zou stoppen net als vroeger...maar ook door stress kan je ongi uitblijven he! hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent maar idd als je het niet vertrouwd ga naar de ha dat is voor je eigen ook een hele geruststelling. of niet natuurlijk maar ik spreek voor mezelf uiteraard (wat ik zou doen haha) ik duim voor je meis! maar ontpillen is een ramp! liefs dinntje van de club
Kom even met jullie delen dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil ook alle zwangerschapssymptomen had. Is dus helemaal niet gek en ik denk ook niet dat je je al teveel zorgen moet maken. Ik voelde elke maand van alles, behalve toen ik echt zwanger was. Veel succes met zwanger worden meiden en geef je lichaam even de tijd om aan de nieuwe situatie (zonder pil) te wennen.
helemaal met je eens hoor hihi ik heb het allemaal nu lekker losgelaten en laat de natuur fijn de boel herstellen