wat moet ik nou denken!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elvira88, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36

inderdaad.

2. elvira88

elvira88 Lid

22 feb 2013
    81
    0
    0
    gastouder
    onbekend
    zit inmiddels in de 2e ronde en heb weer een aantal symptomen maar niet zoveel dit x

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Wat voor symptomen heb je dan??

4. migske

migske Niet meer actief

hey elvira,
    Maak je niet al te druk meissie, mijn lichaam heeft mij ook voor de gek gehouden hoor! en je ziet ik ben wel ongi geworden helaas, maar ook die angst ken ik van jou hoor, ben blij dat het bij mij nu gestopt is want was bang dat mn ongi ook weer niet zou stoppen net als vroeger...maar ook door stress kan je ongi uitblijven he! hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent maar idd als je het niet vertrouwd ga naar de ha dat is voor je eigen ook een hele geruststelling. of niet natuurlijk maar ik spreek voor mezelf uiteraard ;)(wat ik zou doen haha) ik duim voor je meis!
    maar ontpillen is een ramp!
    liefs dinntje van de club ;)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Kom even met jullie delen dat ik de eerste maand na het stoppen met de pil ook alle zwangerschapssymptomen had. Is dus helemaal niet gek en ik denk ook niet dat je je al teveel zorgen moet maken. Ik voelde elke maand van alles, behalve toen ik echt zwanger was. :p Veel succes met zwanger worden meiden en geef je lichaam even de tijd om aan de nieuwe situatie (zonder pil) te wennen. :)

6. migske

migske Niet meer actief

helemaal met je eens hoor hihi ik heb het allemaal nu lekker losgelaten en laat de natuur fijn de boel herstellen ;)

Deel Deze Pagina