Ik ben eind september 2008 gestopt met de pil. Toen werd ik na 52 dagen ongesteld en toen had ik heel veel last van buikpijn. Nu mijn 2de cyclus na het stoppen met de pil duurde 69 dagen en de 26ste (eergisteren) is mijn menstruatie begonnen, maar het vreemde is dat ik helemaal geen buikpijn heb. Noppes. Het lijkt net of ik nog steeds de pil slik. Precies dezelfde menstruatie, maar toen ik de pil slikte had ik zelfs nog wat buikpijn, maar nu echt helemaal niks. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Zou het kunnen door de lange cyclus en dat ik misschien geen eisprong had? Of door het ontpillen?
Ik heb ook geen buikpijn.. Ik word ook maar héél licht ongesteld, verlies bijna geen bloed.. Ik blijk dan ook geen eisprong te hebben wat het weinig bloed verlies verklaard. Je kunt gaan temperaturen als je denkt geen eisprong te hebben. En ontpillen kan idd zeker nog het eerste half jaar.
Het bloedverlies valt in principe nog wel mee bij mij. Maar het is wel minder dan de vorige cyclus en de cyclussen voordat ik met de pil begon. Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga temperaturen tijdens deze cyclus. K*t dat je geen eisprong hebt. Weet je al hoe of wat je nu verder gaat? Waarschijnlijk met Clomid?
ik ben juist aan de pil gegaan vanwege de erge buikpijn. Ik was dan ook bang dat dit terug zou komen als ik zou stoppen met de pil. Tot nu toe ook nergens last van tijdens mijn ongi. De periode tussen ei en ongi wel wat steken, maar lang niet zo erg als vroeger. En vanaf dat mijn ongi begint is alle pijn weg. Vond het ook vreemd. Hierbij ben ik ook wel minder ongesteld dat met de pil. Ik ga ook beginnen met tempen om te kijken of/wanneer mijn ei komt.
@ Sapphira, de huisarts is nergens op in gegaan heb alleen een verwijsbrief voor de gyn op eigen verzoek gekregen.. Ik denk dat ik meteen een echo ga krijgen en dan afwachten wat er uit komt.