Heb jullie hulp nodig!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sanjor, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi!

Ik ben al een week gestopt met de bv. Ging heel goed. Had net natuurlijk rustig afgebouwd. Maar nu:
    Ik heb sinds gister weer pijnlijke borsten. Ook een beetje vol maar niet zo heel erg.
    Wat moet ik doen? Het een beetje afkolven of zo laten?
    Ik heb echt geen idee?

Bedankt!

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

proberen zo te laten als ze echt op springen staan eens goed leegkolven zo heb ik het ook gedaan groetjes

3. Bri

Bri Niet meer actief

Als je al gaat kolven, doe het dan echt maar 1 x. Anders ga je de productie weer stimuleren.

Je kunt ook proberen of de trucjes tegen stuwing vanuit de kraamtijd (met name voor niet-BV-mama's) helpen. Gekneusde koolbladeren in je beha stoppen, of af en toe een koud compres. Wel oppassen dat er geen harde, pijnlijke of rode plekken in je borsten komen, want op een ontsteking zit je echt niet te wachten.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx!
    Ik wil idd niet kolven want had al een mega productie in het begin.:)
    Ik kijk het wel even aan. Ik voel wel schijven bij me borsten.
    Heb wel eens verstopte melkklieren gehad dus weet hoe dat is helaas..

5. Alita

Alita Niet meer actief

misschien even wat masseren onder de douche en iets van bv eruit duwen zeg maar..
    Kolven zou ik niet doen want dat stimuleert weer

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ow ja! Dat is ook een goed idee! Ga het vanavond direct even proberen:D

7. Alita

Alita Niet meer actief

heeft mij geholpen bij de ontsteking die ik had....lekker hoor even masseren..maar eerst lekker de warme douche en dan masseren en wat bv eruit duwen...

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb het inderdaad al vaker gedaan. Toen ging het er erg makkelijk uit;):) Dus hopen dat het nu ook werkt! Ik heb er gewoon niet bij stil gestaan nu! Stom he!

9. Alita

Alita Niet meer actief

ach ja heb ik zooooo vaak hahahahaha....

10. fafje

fafje Niet meer actief

ik ben ook net volledig afgebouwd...en had op de 2e dag van de laatste voeding dat ik mn melkliertjes rond de tepel echt dik zag worden...heb toen zoontje ehct 5 tellen laten drinken...en dat was genoeg...

en ook onder de douche wat er uit proberen te halen

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nou ik heb gisteren toch ff gekolfd.. Heeeel kort en maar 10cc.. maar ben er nu wel vanaf:) alleen deed het wel pijn aan me tepel whahaha. Ze waren het na 1 week niet meer gewend denk ik:p Nu hopen dat het normaal blijft:)

12. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Pikte hij dat? Ik vind het wel sneu om een kindje eventjes te laten proeven en dan weer los te halen....

13. fafje

fafje Niet meer actief

uhh, nou hij vond het ehct niet erg, anders mocht ie gewoon door drinken, maar ik had de fles erbij...en hij keek en dronk gewoon daar in verder...:( toen dacht ik oke! ik heb em zegmaar niet zelf moeten afkoppelen, het waren ehct paar druppels, tsr kwam nog niet...end an is hij altijd erg ongeduldig, en laat tig x los...en toen hij de fles zag, koo sie gelijk dara voor

14. Alita

Alita Niet meer actief

he he lekker he de druk eraf!:D

Deel Deze Pagina