Wat moet ik nou doen?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door flixbilly, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hee meiden,

Ik ben echt zo met mezelf in de knoop. Er zijn prive de laatste tijd zoveel dingen gebeurd dat ik niet lekker in mijn vel zat. Ik wilde ook naar een andere werkplek maar ik heb hier later toch vanaf gezien omdat het me op deze plek goed bevalt.
    Nu heeft mijn leidinggevende een voorstel gedaan om 8 uur te gaan werken met meerwerk ik heb gezegt dat ik dit wel wil om even de rust voor mezelf te krijgen. Ik heb overingens nog niks getekend.
    Maar we zijn er achter gekomen dat ik zwanger ben :D Dolgelukkig zijn we natuurlijk maar dat ga ik niet redden met 8 uur en meerwerk dan heb ik liever vastigheid van de 20 uur die ik nu heb. Ik voel mezelf zo'n zeikerd als ik weer naar de leiding toe stap om mijn besluit weer te wijzigen in dat ik wel 20 uur wil blijven werken. ivm met de zwangerschap. Ik wil het overingens wel tegen haar vertellen dat ik zo wispelturig was en emotioneel waarschijnlijk een groot gedeelte ook door de hormonen die door mijn lijf gieren. En dat ik denk dat ik dan een zeikerd ben zijn vast ook de hormonen :(

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en ik mag volgende week een echo laten maken om te kijken hoever ik ben. Ze twijfelen heel erg of de laatste bloeding die ik heb gehad geen innestelling is geweest omdat het heel anders was dan een ongesteldheid en ze zij je bent of 6 weken of 9 weken. Ben benieuwd.

Maar wat zouden jullie doen in mij situatie toch weer naar de leiding stappen en zeggen dat ik ontdekt heb zwanger te zijn en dat ik dit niet gaat redden met 8 uur en dus de 20 wil houden zodat ik vastigheid heb?

Wat een situatie zeg, ze zou wel denken wat wil ze nou. Dan weg, dan blijven met 20 uur, dan blijven met 8 uur, dan toch weer 20 uur. :$ Ik wordt een beetje gek van mezelf en de leiding ook denk ik.

Groetjes Sabrina

2. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je zelf je antwoord al geeft, gewoon eerlijk zeggen wat er speelt. Je kan er wel een verhaal om heen maken omdat je het misschien nog niet wilt vertellen, maar dat komt dan (denk ik) helemaal raar over....

Maar je wilde niet voor niets die acht uur gaan werken, denk je dat je het wel trekt om toch die 20 te blijven werken. Die vraag gaan ze je waarschijnlijk wel stellen, zou ik tenminste wel doen als ik je leidinggevende was...

Succes!!

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Het is helemaal goed gekomen. Ze reageerde heel blij dat ik zwanger was en begreep nu ook goed waarom ik zo wispelturig was.
    Nu kan het genieten echt beginnen.

Bedankt.

Groetjes Sabrina

Deel Deze Pagina