Wat moet ik nou doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Luchia, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43

Jeeeetje ik snap niet dat de meeste vrouwen weer intrappen in de zoet sappige excursies van die mannen!!! net zoals het topic die fotos had gemaakt.
    Sorry hoor maar als mijn vent met andere vrouwen praat of zowiezo TINDER heeft is het voor mij klaar.
    Je bent wel meer waard dan een vent die niet te vertrouwen is!

Celika, Relax, Maslov en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    En open staan voor hulp?
    Sorry hoor maar hoe moeilijk is het om trouw te blijven? Als hij liever wat anders wil( anders heb je GEEN tinder) waarom is hij dan niet mans genoeg om te zeggen ik kap ermee.
    Hij zal natuurlijk hee veel spijt hebben en het nooit meer doen zoals al die mannen zeggen haha en eindstand over een poosje gebeurd het weer.
    Succes

citroenrasp en Knuffelmonster vinden dit leuk.
  3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Zo reageerde ik vroeger ook altijd, totdat ik zelf een relatie had met iemand die heel vaak vreemdging en me geestelijk en fysiek mishandelde. Je kunt van tevoren niet inschatten wat jouw reactie zal zijn totdat je zelf in zo'n soort situatie zit.

bluedrake, Maslov, Spectre en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Wat heftig. Omdat je hem er al vaker mee geconfronteerd hebt en hij het blijft doen ben ik bang dat hij er niet mee gaat stoppen. Misschien is het een optie om eerst tijdelijk een pauze in te lassen, en hem zeggen dat ie hulpt zoekt. Sterkte!

5. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Wie zeg dat ik nooit zo’ n relatie gehad heb? Misschien dat ik daarom wel zo reageer !

6. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    He wat ontzettend klote voor je zeg... Dit heb je echt niet verdient en ligt ook echt op geen enkele manier aan jou.
    Normaal ben ik altijd van het advies om te praten met elkaar, maar als hij op tinder zit en gesprekken heeft vind ik eigenlijk wel een no go.... Zoals je zelf al zei, p**no is wel een heel ander station dan dit, dit zou voor mij wel een stuk erger zijn. Ook omdat het niet de eerste keer is en je er weer zelf achter moest komen.
    Het is jullie relatie. Als je met hem in gesprek kunt, en hij geeft aan weer zn leven te beteren, zou dat oke zijn voor jou? Zou jij het nog een keer willen proberen met hem, en lukt het je hem weer te vergeven en vertrouwen? Dat zijn vragen die jij alleen kan beantwoorden.

Heel veel sterkte en succes

7. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43

En juist omdat mijn ogen geopend zijn!!!
    Dat dit niet oke is en niet 1000x kan accepteren tot je helemaal kapot ben.
    Ik ga mijn prive hier niet neer zetten maar ik heb genoeg meegemaakt dus ik kan helaas zeggen dat ik ervaring heb met dit soort dingen!
    Maar mijn ogen zijn gelukkig geopend en je bent meer waard dan eentje die liegt en bedriegt en daarna weer poeslief zodat het vrouwtje bij hem blijft wat ws makkelijk is en eindstand is het rustig en meneer gaat weer zn ding doen.
    Tinder? Neeeee dan heb heeft die echt 0,0 respect voor je.

8. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Hij zegt dat ie het ook wel eens uit onzekerheid deed maar heb ook wel gehoord dat ie het uit verveling deed. Ik ging dan vaak eerder naar bed dan hem en dan verveelde hij zich vaak..

9. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Dat houden van maakt het moeilijk om die keuze te maken.. Ook is het een beetje dubbel omdat hij dit niet als "zich zelf" doet op Tinder. Maar dat maakt het voor mij niet minder pijnlijk

10. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik heb ook meerdere keren aan hem gevraagd als hij wel echt gelukkig is in onze relatie maar hij geeft steeds aan van wel..

11. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik denk dat hij uiteindelijk niet met die vrouwen gaat afspreken aangezien hij niet als "zich zelf" op Tinder zit en met die vrouwen praat.

12. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik denk dat hij uiteindelijk niet met die vrouwen gaat afspreken aangezien hij niet als "zich zelf" op Tinder zit en met die vrouwen praat.

Maar maakt het niet minder pijnlijk.. Op dit moment gaan me gedachtes alle kanten op wat ik op dit moment wil

13. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    @Emotions oeps ik zie nu dat ik 2x op je heb gereageerd..

14. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Wat een fijne reactie❤️

Ik durf het op dit moment ook niet verder te bespreken met vriendinnen of familie aangezien ik dan wel weet dat ze dan gaan zeggen dat ik bij hem weg moet enso..

Het is momenteel nog zo veel in me hoofd..Ik heb het gisteren hem ook nog niet vertelt dat ik weer heb ontdekt dat hij het weer doet. Heb op dit moment nog niet de kracht :$

15. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ja als je echt van hem houdt maakt dat de keuze niet makkelijk. Zelf helaas ook zo'n soort relatie gehad. Mijn ex zat niet op Tinder oid, maar ging wel regelmatig vreemd en had veel contact met andere vrouwen. en steeds als ik hem confronteerde had hij spijt en een excuus voor zijn daden. En hoe hard ook iedereen zei: Ga bij hem weg... en hoe hard ik altijd riep "als iemand vreemd gaat is het over"", ik hield toch van hem en zo makkelijk loop je dan toch niet weg. Uiteindelijk na 1,5 jaar in diezelfde cirkel rond te zijn blijven dwalen, toch mijn koffers gepakt en voor mezelf gekozen. En dat is het beste wat ik ooit heb kunnen doen.

Wij kunnen je geen raad geven, want er spelen gevoelens mee en deze kan je gewoonweg niet zo makkelijk opzij zetten als je zou willen. Uiteindelijk komt er een dag dat je weet wat je moet doen en dat je weet dat het genoeg is en je voor jezelf gaat kiezen. Tot die tijd wens ik je heel veel sterkte!

Luchia en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Ik snap jou ook zeker hoor. Maar jij hebt er dus helaas ervaring mee. Ik zelf ook. En ik zou zulke dingen ook nooit meer pikken. Maar ik had ook nooit gedacht dat ik 3 jaar in zo'n relatie zou blijven.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    Dat geloof je ?
    Ik bedoel er zijn 1000 andere dingen te verzinnen uit verveling dus dat is echt een hele slechte smoes

Celika, Knuffelmonster, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Heb dit ook eerder al tegen hem gezegd dat je dit niet alleen uit verveling doet..

19. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Het lijkt mij heel logisch dat je dit niet bespreekbaar durft te maken, hou in je achterhoofd dat als ze direct zeggen dat je bij hem weg moet gaan ze dit uit liefde voor jou zeggen. Het enige wat ze willen is dat jij gelukkig bent en ik denk dat je zelf ook ergens weet dat wat hij doet niet bij een gelijkwaardige relatie hoort. Hij maakt je ongelukkig en ook op een negatieve manier kwetsbaar door je op een bepaalde manier te beschadigen met zijn gedrag.
    Dus het zinnetje ‘ je moet bij hem weg gaan’ heeft helemaal geen zin, dat weet je zelf ook heus wel. Alleen soms heb je tijd nodig en dat mag je jezelf best geven, je word immers niet mishandeld dus er is geen acuut gevaar voor jou en je kind. Misschien wel binnenkort even een soa test doen? :oops:

Schrijf anders alles op wat je zou willen zeggen zodat je voor jezelf op een rijtje hebt wat je überhaupt wilt zeggen en als je dan over een paar dagen de moed bij elkaar hebt geraapt ga je het gesprek aan. Bedenk vooral wat jij wilt en probeer van te voren je standpunten duidelijk te hebben zodat hij je niet overrompelt en laat twijfelen, probeer je daar dan aan te houden, hoe moeilijk ook. Je bent het waard om gelukkig te zijn, echt!

Syane vindt dit leuk.
  20. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Huh, hij zegt dat hij het uit onzekerheid doet, maar hij doet het niet als zichzelf? :o::o::o:
    Jajajaja.

citroenrasp en Ayla7000 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina