Wat moet ik nou doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Luchia, 28 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeebra

Zeebra Bekend lid

5 aug 2020
    977
    1.256
    93
    Vrouw
    Denk dat er het beste niet op Ayla7000 gereageerd moet worden. Dat is waar deze persoon op uit is, onrust stoken en daarmee verziek je het topic waar iemand oprecht jullie goede adviezen waardeert.

Net als een klein kind stout gedrag negeren.

2. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik heb zelf helaas hiervoor ook een relatie van 7 jaar achter de rug waarin me ex ook veel vreemd ging en dit ook te lang gepikt.. Nu had ik wel verwacht dat me vriend anders zou zijn, Hij geeft ook aan dat hij het van me ex echt niet vindt kunnen enso en wat me vriend nu doet is misschien niet fysiek vreemdgaan maar merk dat het me zelfvertrouwen wel iets doet. Dank je wel voor je adviezen ❤️

Kramertje vindt dit leuk.
  3. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik heb nu ook nog steeds het niet vertelt.. Merk dat ik nu wel op een andere manier naar hem kijk. Ik weet dat hij niet fysiek is vreemdgegaan dat weet ik wel zeker dus een soa test hoeft op zich niet..

Dank je wel voor je adviezen❤️ Goed idee om toch eerst wat dingen voor mezelf op te gaan schrijven

4. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik ben Duits en zeker niet goed in grammatica maar als je de boel wilt verzieken doe het dan goed. Het is niet werk maar werkt!

Misschien is het een optie om je eigen topic te openen, een topic waar je al je frustratie kunt uiten. Je kunt je mening ook opbouwend ventileren zonder een ander onderuit te halen

5. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Het is voornamelijk wel verveling gaf ie aan en heb wel gezien ook dat ie het niet als zich zelf doet wat ik ook wel vreemd vindt ..

6. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Precies eigenlijk wat jij zegt gebeurde ook in me hoofd.. Wou toen ik het zag eigenlijk direct z n tas pakken en hem de deur uit sturen maar ik merk toch dat het nu niet zo makkelijk is om te doen.

Vindt je reactie heel fijn❤️

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Ik denk dat ik ook ergens zou zeggen stuur hem de deur uit maar omdat ik weet hoe het voelt weet ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.. Zoals sommige hier ook reageerden zou een betere reactie zijn de tijd nemen.

hummeltje5 en Iertje81 vinden dit leuk.
  8. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    @Ayla7000 dank je wel voor je reacties maar ik zie @Iertje81 haar reactie als een fijne reactie :) Dus misschien niet zo handig om je mening over haar reactie hier te plaatsen..

Korenbloem86, Syane, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113

Dat doet niemand en oordelen is gemakkelijk voor ons. Liefde doet veel en je gaat vaak je eigen grens over omdat je niet wilt opgeven. Ik had er veel moeite mee omdat ik echt altijd dacht niet goed genoeg te zijn. Veel rotzooi kijken en overdreven naar andere dames kijken. Ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt maar geef toe dat ik dit wel kwalijk ervaar. Hoe voel je je nu?

10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Dat is het zeker niet... Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Heb precies hetzelfde meegemaakt. In de basis is het vertrouwen wel echt beschadigd, dat maakt het erg lastig. Wij blijven erover praten, en ik mag het altijd aangeven als ik me rot erom voel, al is dat de 1000e keer. Met regelmaat komt het gevoel toch weer naar boven. Het heeft mij ook enorm gekwetst.. en dat doet het nog steeds als ik eraan terugdenk. Ik zou eerlijk gezegd ook met mijn handen in het haar zitten als het weer gebeurd. :( Sterkte. Xxxx

11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Geen van mijn vriendinnen heeft dat tegen mij gezegd. Het is gewoon veel gecompliceerder dan dat.. Je bent geen tieners meer, je hebt een relatie/huwelijk met kindjes. Waarbinnen je absoluut wel je grenzen moet bewaken, en dat besef heeft hij nog niet zo denk ik. Als hij er zo in gelooft dat het geen kwaad kan, de verleiding is groot met verveling.. Misschien juist omdat hij zich voordoet als een ander, dat het daarom een ver van zijn bed show is. Maakt het echt niet minder erg, maar ik heb ook altijd geprobeerd zijn kant te snappen. Alleen dan kom je samen verder, als hij bereid is dat andersom ook te doen natuurlijk. De impact die het heeft op jullie relatie is enorm..

hummeltje5 vindt dit leuk.
  12. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Je moet echt een enorm goed zelfbeeld hebben om er mee te kunnen omgaan. Ik zou persoonlijk Iedere keer denken wanneer ik eeder naar bed zou gaan of hij het weer doet. Wel is het misschien een idee om wat peper in de relatie te gooien. Misschien heeft hij diverse wensen op seksueel gebied wat hij niet heeft besproken. Het praat uiteraard niets goed maar er zit vaak genoeg achter.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  13. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.442
    4.368
    113
    Ik vraag me wel af hoe je zo zeker weet dat hij fysiek niet vreemdgegaan is?

Prettykitty, Luchia, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Het is niet echt dat je hem zo op zijn woord kunt vertrouwen

15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.092
    113
    Vrouw
    Ja, dat moet je inderdaad kunnen loslaten anders maak je jezelf helemaal gek. Dat gaat dus met vallen en opstaan. En het staat wel los van mijn zelfbeeld. Bij hem ging het ook echt om verveling, gewoonte, spanning, realiteit ontvluchten. Die behoeftes heeft hij nog steeds maar moeten inderdaad op een andere manier vervuld worden. Lastig hoor..

Golden1213 vindt dit leuk.
  16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik weet dat inderdaad van je en dan wordt het lastig. Stom eigenlijk hè: wel de kwaliteiten hebben en daar dan niks mee kunnen omdat de opleiding daarin niet mee zit qua boekjes en leren en zo.
    Heb je weleens aan vrijwilligerswerk gedacht? Daar kun je jouw kwaliteiten op bepaalde gebieden echt wel kwijt!

Sorry voor het off topic gaan TS, maar ik moest het even zeggen omdat er echt potentie in haar zit.

Suzy85, Luchia, citroenrasp en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu?

Luchia, Beausecret, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Omdat hij eigenlijk heel veel thuis is en ik vanuit huis werk

19. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Heb nog steeds er niet met hem er over kunnen hebben.. Loop nu al dus een tijdje ermee en zag net ook op onze computer dat hij vannacht rond half 2 ook Tinder op de computer heeft opgezocht .. Ik weet niet waarom ik mezelf niet bij elkaar kan rapen en hem ermee kan confronteren :$

20. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Wat klote zeg! Je hoedt echt nog geen rigoreuze beslissingen te nemen, maar ik zou hem wel confronteren met wat je vorige week ontdekte en van vannacht. Je blijft nu zelf continue met een rot gevoel en knoop in je maag rondlopen. Contronteer hem en ga het gesprek aan. Ga op je strepen staan en zeg dat hij op deze manier onrespectvol naar jouw is.

Luchia en Golden1213 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina