kan ik al een zwangerschapstest doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xluusx, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xluusx

xluusx Nieuw lid

28 mei 2008
    2
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik heb altijd al een heel korte en onregelmatig cyclus gehad (tussen 16 en 20 dagen)
    Maar ik zit nu dus al op dag 21, kan ik dan al testen of zijn er nog niet genoeg hormonen aanwezig?
    En is er eigenlijk wel een kans dat ik zwanger ben als ik zo'n korte cyclus heb?
    Ik heb vorige week wel duidelijk m'n ei gevoeld (die voel ik meestal niet) en ik heb ook al een paar dagen last van vage krampen in m'n buik, lijkt op normale ongi-krampen maar voelen minder scherp en duren korter.
    liefs luus

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik dacht dat je cyclus minimaal uit 21 dagen moet bestaan. Je zou kunnen proberen om een test te doen.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Je hebt inderdaad een korte cyclus zeg. Als je zegt dat je vorige week je ei hebt gevoeld zou een eventueel vruchtje zich nu pas innestelen en kan je volgende week testen.
    Maar je hebt blijkbaar een hele korte lf periode, ik zou in ieder geval mocht je nu niet zwanger zijn even langs de huisarts gaan want volgens mij is 16-20 dagen tekort voor een cyclus maar dat weet ik niet zeker.
    suc6 groetjes snoopy

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    het eitje heeft minimaal 8dagen nodig om te rijpen geloof ik dus dan moet je cyclus minimaal 21 dagen zijn.

Zou even langs de huisarts gaan
    succes

5. xluusx

xluusx Nieuw lid

28 mei 2008
    2
    0
    0
    bedankt voor de reacties :)

Deel Deze Pagina