Heb het verhaal tot nu op afstand gevolgd en natuurlijk weet ik ondanks het uitgebreide verhaal niet alle details. Als ik je verhaal zo hoor is je vriend niet de beste partij om een stabiel gezin te vormen samen met jou en je kindje. Probeer in de keuzes die je gaat maken de prioriteit te leggen bij wat goed is voor jou en met name voor je baby en laat (voor zover dit kan) je gevoel wat meer links liggen. Je kan wel van je vriend houden, maar dat wil niet per definitie zeggen dat hij ook goed voor je is. Kijk daarnaast met maatschappelijk werk hoe je wat meer overzicht in je situatie kan krijgen. Je zegt dat je geen inkomen hebt, maar dit zou je via de gemeente kunnen regelen (uitkering), maatschappelijk werk kan je daarbij helpen. Net als uitzoeken hoe je snel aan een appartementje oid komt. Bj de gemeente hebben ze ook "potjes" om mensen zoals jou te ondersteunen maar hier weet ik het fijne niet van. Ik wens je in ieder geval heel veel succes met alles en hoop voor je op een goede uitkomst.
Sorry meid, ik wil je geen angst aanjagen , maar je zegt dat je bang bent dat zijn familie er mss alles gaat aandoen om je kindje bij je weg te halen .. Lijkt me , dat als de politie al komt vragen of JOUW vader de vader van je kindje is er een klacht is geweest van misbruik. Dat gaan ze dan idd wel onderzoeken, maar je woont nog bij je vader in. Zolang de politie dat onderzoekt bestaat de reeele kans dat jouw kindje dan onder bescherming gaat vallen tot ze zeker zijn dat er van het misbruik niets aan is Ze gaan daar echt absoluut niet licht mee om Als ik jou was zou ik idd zo snel mogenlijk een eigen stekje proberen vinden , maar maken dat je op eigen benen staat zodat jij en je kindje veilig zitten Vind het ook een behoorlijk raar verhaal maar als het werkelijk zo is dat de politie daar vragen over stelt , werk dan zo goed mogenlijk mee zodat ze daar echt vanaf gaan . Kinderen worden al bij vermoeden van misbruik echt wel onder bescherming gezet tot het tegendeel bewezen is
Ik heb het gevoel dat, mocht dit allemaal kloppen, er veel meer aan de hand is. Zoals het hier geschreven staat kan het toch haast niet kloppen..
ik denk dat iedereen het behoorlijk vreemd vind, omdat het allemaal zo .. op z'n minst te zeggen ver gegrepen is
ja dat is het idd. Maar dit is het enige wat ik weet. Heb net mijn vriend aan de telefoon gehad. En ik heb hem eerlijk gezegt dat het zo niet verder kan. Zijn familie wil hem helpen, alleen als hij mij laat vallen. En ineens kreeg hij telefoon dat ze hem wouden helpen, ook als hij voor mij zou kiezen. En daarna komt ineens de politie langs en stelt een onderzoek in. Nu geeft hij hun toch hun zin. En gaat net tegen mij schreeuwen, dat ik hem heb laten vallen. Terwijl ik me al in de steek gelaten voel. En natuurlijk mag ik ook niks erover zeggen dat hij geen interesse meer in me toont of in de baby. Dan krijg je een reactie van maar ik geef je toch geld om dingen te kopen voor die kleine. Maar dat is nou net niet waar het omgaat. Hij vraagt niet hoe het geweest is als ik naar de vk moet, dat moet ik altijd maar zeggen. Daarnaast moest ik zaterdag naar de vk en het ziekenhuis, tis dat ik hem vroeg of hij mee ging want anders was hij niet eens mee gegaan. Omdat hij zegt dat ik altijd alles alleen doe. Hij werkt, wat moet ik dan, hij hoeft niet elke keer mijn handje vast te houden. Sorry hoor maar moest het ff kwijt.
Als ik je 1 tip mag geven: - Direct weggaan bij die vent, als jij bij hem blijft zal het allemaal alleen nog maar lastiger worden voor jou maar vooral ook voor je kindje. Kies voor jezelf en je kindje!
Gho meid, daar zou ik niet te heel erg van wakker liggen, nogal wat mannen hebben niet echt intresse in de zwangerschap zelf of toch niet zoals wij dat hebben Ze voelen het niet groeien .. m'n vriend zegt nu ook .. zwanger , tja het enige dat ik weet is dat m'n vriendin dikker wordt en haar humeur een jojo is, leuk + je zit vol horomonen dus trekt het je wss erger aan dan het is, hij is nog jong geef hem de tijd , komt wel een keer het kindje geboren wordt maar als alles je echt zo stoort, tja trek dan conclussies .. soms beter alleen dan in spanning met 2 ook later als het kindje geboren is
nou, sorry, maar ik vind het niet normaal als een aankomend vader weinig tot geen interesse toont in zijn kind en diens moeder! vind het al met al een raar verhaal (politie komt niet zomaar langs namelijk), dus ik denk dat er meer aan de hand is. pak je rust, je hebt dat echt nodig nu. en denk eens goed na over welke keuzes nu de juiste zijn voor jou en je kleine baby. niet dat ik je weg wil praten bij je vriend, maar hij lijkt me nou niet echt de ideale partner en vader... sterkte!
Toen ik hem vanmiddag aan de tel had, kreeg ik ineens alle schuld van alles. Op dit moment is meneer alleen maar bezig met zichzelf en om zelf uit de problemen te komen. Maar ik maar niet zeggen hoe ik erover denk of voel. Hij gedraagt zich ook anders. Hij heeft nog wel een aantal keer gebelt maar ik heb niet opgenomen. Ik kan het gewoon even niet opbrengen. Weet ook niet wat ik moet doen, en echt makkelijk word het je niet gemaakt. Mijn vader zegt ook het is jou keus en ik sta achter je, meer kan hij ook niet doen. Mijn vader heeft de politie gesproken en die zei hem dat er op dit moment niks aan gedaan werd en het nu ook geen consequenties voor mij of mijn kind heeft. Dus dat is al wat beter nieuws. Wat is het toch eigenlijk een klote situatie, en dat terwijl zwanger zijn iets moois hoort te zijn. Ben echt heel erg blij met de komst van mijn kleine meisje, maar er zijn alleen maar problemen & stress gekomen ipv een leuke zwangere tijd. Ben nu 6 maanden zwanger en heb er eigenlijk nog niet van kunnen genieten...
probeer dan nu nog de laatste maanden vanjezwangerschap te genieten ondanks dat je het nu niet makkelijk hebt ! Ik zou alles op alles zette om lekker een eigen huisje te krijgen waar je strax samen met je dochter kunt wonen en een eigen leven op kan gaan bouwen ! Weet bijna zeker dat wanneer je deze plannen in werking zou zetten je je ook beter gaat voelen en ook meer van je zwangerschap kunt genieten , want wat is er nou mooier dan een eigen huisje voor jullie 2 ? succes met alles en hoop voor je dat je de juiste beslissing weet te maken !