Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik wens je wel heel veel succes. En niet te snel opgeven hoor, zwanger worden kan wel ff duren ..... jammer genoeg.
Ik stuur je zo een prive berichtje. Weet iemand die ook aan Zelf Inseminatie (zi) doet, die je misschien kan helpen. Van waar een donor als ik vragen mag?
Oke super dat jullie samen aan kindjes gaan beginnen Ik ga je even een PB terug sturen met een link naar degene die ZI doet. En ga even voor je zoeken, want er zijn hier op ZP meerder vrouwelijke koppels die ZI doen , maar moet ff zoeken waar... Als je nieuw bent is het soms moeilijk om te vinden, ik weet ongeveer waar ik moet zoeken
Geweldig hartstikke bedankt !!! Weet jij toevallig hoe je dat mt doen met je vruchtbare dagen als ik een positieve ovaluatie test heb is het toch handig om op die dag te insimineren? En dan een dag over slaan en dan weer ovaluatie test doen
Ok ik heb hel gedaan en hij kleurde na vijf min heel licht op! Ik ben nog voorzichtig maar ik heb normaal korte cyclussen en nu dag 29 toch al. Morgen test ik met cb! Xx
Uhm ja mijn gyn zegt dat je het beste rond je eisprong iedere dag kunt doen. Maar met ZI lijkt me dat onhandig en om de dag is ook goed hoor, zijn de meningen over verdeeld Als je een positieve ovulatie test hebt heb je dus een LH piek en tussen de 24 en 48 uur later heb je dan je eisprong... Zou dus inderdaad op de dag van positieve ovulatie test en dan dag overslaan en weer ZI...
hallo allemaal dankje wel voor al jullie berichtjes ik heb er veel steun aan maar ik heb van morgen clear bleu test gedaan en die was ook weer negatief dus niet zwanger maar heb wel al paar weken maagzuur wat om hoog koment veel plassen moe nergens zin in kort af naar iedereen raar gevoel in me buik geen zin mee om te vrijen met me man
Jouw eerste foto (met dat roze) is geen zwangerschapstest, maar een ovulatie test. Deze heb ik gebruikt toen we zwanger wilden worden. Edit, lees dat CB negatief was. Rot voor je. Succes met zwanger worden.
Het zou ook kunnen dat je traag HCG aanmaakt natuurlijk. Missch binnen een paar dagen nog eens testen? Ik duim voor jullie!!