Whaaa ik meot hier even van me af schrijven. ik ben pas sinds kort gestopt met anticonceptie. het zag er net als bij mijn vorige zwangerschap hoopvol uit.. ei opgespoord en ons best gedaan Ik zat gister op 8 of 9 dpo... 18:00 begonnen krampen en rode bloeding. ik dacht toen dat is een mooi teken.. innesteling? maar savonds toch maar ob ingedaan en ik vind de bloeding toch best veel. denk totaal al een tampon vol tot nu. krampen gaan nu ook weer verder en bloed nog steeds. nog steeds helderrood maar totaal geen spoortje slijm... Ik kan op internet niet veel wijzer worden hoelang zon bloeding kan en mag duren.. en de krampen natuurlijk.. die zijn ook flink aanwezig.. Ik Duim gewoon dat ze vanavond weer verdwijnenen nog meer mensen met een nogal bloederige ervaring??
Als ik het zo zie dan ben je eerder ongi helder rood is ongi . Innesteling 4 dagen voor nod is wel erg vreemd. Of je moet een erg laat ei gehad hebben.
Het klinkt niet positief mamajj... Hopelijk stopt het snel en kan het een innesteling zijn geweest.... Even afwachten denk ik...
13 feb had ik een positieve ovu test.. dus vermoed eisprong 14 of 15 feb.. dan zit ik vandaag ongeveer 9 of 10 DPO. Is dat te laat voor eventuele innesteling dan? wat ik lees op internet is dat het tussen 7-10 DPO kan zijn dus het had gekund dacht ik. maarja..het is natuurlijk afwachten.. ergens hoop je er op dat iemand zegt ik had ook wat meer bloed haha!.. maar ben bang dat het foute boel is.
Hoi mamajj, Hier precies hetzelfde. Mijn NOD is op 1maart. 5 dagen na mijn ovulatie kreeg ik eerst wat bruinig slijm. Maar inmiddels is het toch rood. Het is nog niet zoveel als een menstruatie, maar ga nu toch wel twijfelen.
Hoi mamajj, Ik heb alleen bloedingen, geen krampen. Heb jij wel krampen? Ik kan het nog wel af met een inlegkruisje. Blijven duimen maar!
Je zegt dat je pas sinds kort met AC bent gestopt, hoelang? Het zou ook nog kunnen dat je lichaam zich nog moet 'aanpassen' en nog niet 'ontpilt' is.... Liefs,