lieve bijnamama meid wat een rotvriend sorry hoor ik wil eigenlijk maar 1 ding zeggen dit is GEEN LIEFDE je kan wel zeggen dat je van hem houdt maar dat is in mijn ogen geen houden van en ja ik weet dan zeg je 'ja wel ik hou echt van hem' maar dat is alles door een roze bril zien en hopen dat hij misschien morgen toch veranderd maar morgen komt niet geloof me, ik heb ze ook gehad die mannen. heb er ook jaren aan verspeeld ze zijn het niet waard en het zal pijn doen om er een punt achter te zetten maar prioriteit is belangrijk nu je kindje komt zo wil je met je kleine straks met deze man naast je op de bank zitten, bang dat hij weer iets opsteekt of alleen maar loopt te vloeken en tieren, jou de schuld geeft ect. dat is toch geen leven voor je allergrootste schat sorry dat kan je je kindje niet aandoen als je van je kind houd zet je die op nr 1 mijn kind staat daar en straks nr 2 ook boven alles ook boven mijn man ik wens je veel sterkte en nogmaals kies voor je kind en daarmee voor rust in jullie leven straks iemand waar je niks aan hebt moet je je tijd niet aan besteden echt niet voor je het weet ben je 5 jaar verder en dan denk je dat het dan anders is? nee alleen maar erger want dan heeft je kindje er ook al 5 jaar onder geleden. zet er een punt achter meid je bent zoveel meer waard echt hoor
Hoi, ik zou hem ook aan de kant zetten. Is natuurlijk heel vervelend, vooral omdat je nu zwanger bent, maar je moet het ook op de lange termijn bekijken. Stel je blijft bij hem, als hij nu al zo tegen jou doet, hoe zal hij straks dan tegen jullie kindje doen? Daar worden jij en je kindje ook niet gelukkiger van. Veel sterkte!
Heej Ga asjeblief bij hem weg. Je dochtertje zou hier zo onder leiden. Je kan die wel in je eentje aan met je ouders. Je hebt dadelijk zulke oerkracht als moeder. Stopt der mee.Dit is ook geen goed voorbeeld voor jou dochter.
He meissie, Wat een verhaal zeg. Wat moet jij al veel meemaken op zo'n jonge leeftijd. Dit verdien je niet. Je bent veel meer waard dan wat er nu met je gebeurt. Sorry, maar ik vind je vriend echt een loser. Geen jongen om vader te worden. Terwijl jij wel voor je kind kiest. Kun je er met je ouders over praten? Zo niet, misschien moet je eens met iemand anders gaan praten. Iemand van het maatschappelijk werk of van het FIOM. Meisje, laat je niet zo behandelen. Door niemand! Kom voor jezelf op. Als dat moeilijk is, kom dan voor je kindje op. Sterkte!
Klinkt hard maar: DUMPEN die vent. Wat een egoist zeg. Oke het kwam onverwacht, oke jullie zijn jong maar als hij geen vader wil worden moet jij maar geen seks hebben ! Hij is minstens zo verantwoordelijk voor de zwangerschap als jij ! En dan: wil jij je kind laten beinvloeden door hem ? door zijn drugsgebruik? is dat wat je wilt mee geven aan je kind? Sterkte meid ! Froukje
hoi bijna mama, ik vind het erg klote dat je in deze situatie zit ik hoop dat je de beste beslissing maakt voor jou en al helemaal voor je kindje! diep in je hart weet je zelf wel wat je moet doen! liefs