Ik heb vandaag een vriendin de deur gewezen

Discussie in 'De lounge' gestart door Siren84, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Sinds 2jr doet ze vk opleiding. Sindsdien belt ze niet, zelfs een berichtje sturen is teveel moeite! Ik zag haar wekelijks, nu 1/2x per jr??? Ik heb haar gister gewhatsappt dat ik het zo rot vindt dat het zo gelopen is. Toen kreeg ik terug dat ik blijkbaar niet weet hoe het is om het druk te hebben?? Nouja, echt wel!, ben doordeweeks altijd alleen. Man is alleen de weekenden thuis. Ze weet hoe eenzaam ik me vaak voel. Maar ze had verder geen tijd en moest weer verder met dingen met wel een hoge prioriteit. Die kwam nogal hard aan bij me! Mijn beste vriendin notabene! Degene op wie ik altijd kon rekenen! Die ik altijd kon bellen!

Ik ben zo boos/teleurgesteld. Ik heb gestuurd dat ze niet goed bezig is. Vkopleiding lijkt me zwaar ja! Maar zo stressen dat je niet eens tijd hebt om soms heel ff te bellen of om een appje te sturen. Ze had al advies gekregen om naar de schoolpsycholoog te gaan weet ik. Ik heb heel gemeen gestuurd dat ze die opleiding mijns inziens niet aan kan. En dat wat mij betreft de vriendschap voorbij is. Met haar hoge prioriteiten ..jaja my ass! Zegt mij genoeg!

Heb dit al zeker 4,5x aangekaart in een normaal gesprek maar steeds ging het weer hetzelfde.

Erg treurig!

Sorry voor typefouten, zit op mijn foon.

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Die stomme trut snapt er niks van. Ik mis haar, ik mis onze dagelijkse berichtjes, tefoontjes. Snap niet dat iemand zo om kan slaan in 1x. Heb 2 jaar geduld en bebrip voor haar opgebracht. Maar dit heeft ze niet voor mij.

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    niet leuk:(

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Tja, als het maar van 1 kant komt heeft het niet zoveel zin nee.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    En dan ook nog zo'n verwijtend antwoord terugsturen gelijk terwijl ik alleen maar wilde laten weten dat ik het rot vindt.

6. knap

knap Niet meer actief

Zo gaat het in het leven.

Je klinkt wat jaloers:)

Ze is een andere weg in geslagen en vind dat belangrijker dan jou. Vrienden komen en gaan in je leven. Echte vriendschappen zijn zeldzaam. Op zoek naar wat anders. Er komt vast iemand op je pad waar het weer eens mee klinkt. Voor nu niet blijven hangen in je medelijden.

Maar voor je me een bitch vind sneu blijft het altijd wel.

:)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hmmm komt me bekent voor alleen was dit niet voor een opleiding maar voor een vent.
    8 jaar lang 2 a 3 keer in de week bij elkaar en iedere dag wel een sms. Ze leert een vent kennen en heb 2 jaar niets meer van der gehoord.
    Heb nog beleeft een geboortekaartje gestuurd naar haar waar ze wel op reageerde en langs kwam met lege handen.
    Daarna was het voor mij gewoon helemaal klaar.

Jammer joh maar dan ben je mijn tijd en energie niet waard.

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Jeetje wat naar! Jammer dat het zo geescaleerd is. Ik kan me voorstellen dat je je aan de kant gezet voelt en dat je boos bent. Jammer dat het in eerdere gesprekken niet opgelost werd, joh. Het klinkt een beetje alsof je vriendin het zelf ook allemaal niet meer weet en behoorlijk ondergesneeuwd wordt door haar opleiding.

En nu? Hoop je ergens dat het nog goed komt of is het echt klaar voor je?

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Als je dit nou tegen haar zegt, ipv van boze opmerkingen. Misschien komt dat wat beter over en heeft ze misschien niet in de gaten waar ze mee bezig is?

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Zo een had ik er ook, alleen zij had het te druk met andere vrienden en haar zogenaamde interessante leventje. Op een gegeven moment waren ik en een paar andere meiden gewoon niet meer interessant genoeg voor haar. 1 keer in het half jaar of nog niet eens spraken we dan af om naar de bios te gaan ofzo, en zodra de film afgelopen was ging ze ook meteen weg. Niet effe gezellig nog kletsen ofzo.

Dat is dan je beste vriendin vanaf dat je beide 4 jaar bent. Ik heb het vaker aangegeven, maar het interesseert haar gewoon niet. Ze is een oppervlakkig mens geworden, en voor zulke mensen heb ik geen plaats in mijn leven. Het heeft wel een hele tijd pijn gedaan hoor, mistte haar wel heel erg. Maar afstand nemen is dan toch het beste denk ik.

11. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Je klinkt jaloers! Maar bergrijp je volkomen! Enigste tip die ik heb voor je is zorg dat je iets hbt waar je lekker druk mee bezig kan zijn ..wie weet leer je mensen!

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee joh, ik ben niet jaloers. Moet er niet aan denken om weer in de schoolbanken te zitten. Boos en teleurgesteld en verdrietig..dat ben ik wel

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Dit lijkt me ook, ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn. Je bent misschien boos, maar het is niet handig om een vriendschap weg te gooien door dat op een verkeerde manier te uiten. Misschien vind ze je niet belangrijk meer omdat ze met andere dingen bezig is, maar misschien vind je ze nog wel heel belangrijk en is ze alleen een beetje gestrest, misschien kan ze in dat geval juist wel wat begrip van jou gebruiken. Praat dan weet je allebei waar je aan toe bent.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb haar net nog een bericht gestuurd met dat ik haar mis. Hopelijk komt dit goed over. Bellen heeft geen zin, sinds een half jaar neemt ze nooit meer op. Klinkt stom he.

15. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je wel begrijpen hoor, tis niet alsof ze 3 x ergens niet met je naar toe kon maar echt dat je geen contact met haar kan krijgen al twee jaar niet meer. Soms groeien mensen uit elkaar, en dat kan ook maar vanaf 1 kant komen.

Heel jammer maar soms komen en gaan mensen in je leven ook diegene van wie je het niet verwacht..

16. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb ook met bijna niemand meer contact bij wie ik altijd de vloer platliep. Soms gaan dingen zo, huisje boompje beestje, beide werken, huisdieren enz je wil ook energie in je relatie stoppen als je beide laat thuiskomt.

Snap dat als jij thuiszit je soms best eenzaam voelt, maar misschien bedoelt ze het helemaal niet zo verkeerd en is ze echt druk.

Ik app af en toe nog met vriendinnen en ook al is het een maand of 2, 3 geleden dat we elkaar gesproken is, is het net of ik er gister nog geweest ben.

Snap jou ook wel, maar haar ook als ze het echt druk heeft!

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja klopt!

18. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik ken het... Ik heb ook een goede vriendin bij wie het contact ineens spaak loopt... Ik heb het hier erg moeilijk mee, maar ik realiseer me ook dat vrienden komen en gaan en dat een vriendschap onderhouden in deze snelle maatschappij geen makkelijke opgave is.

Toch ben ik ook erg teleurgesteld in deze vriendin, want het is een kleine moeite om af en toe even een berichtje te sturen.

Ik begrijp je boosheid, maar misschien kun je dan mooi investeren in een vriendschap die wat meer aandacht verdiend?

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb jouw verhaal pas geleden gelezen hier ja. Zo spijtig!!!

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik denk doordat je met verwijten bent gekomen haar alleen nog maar verder van je afgeduwd hebt.
    Probeer elkaars kant te begrijpen want om te gaan wijzen met een vinger daar heb je nou eenmaal niks aan.

Deel Deze Pagina