Oja hoor. Ze waren toen jong, dat is iets van jaren geleden. Ze woonden niet samen, hadden geen kind, zagen elkaar alleen in het weekend en die relatie was nog geen half jaar aan de gang.
Jeetje jij hebt verder ook geen leven zeker? Echt leuk hè, iemand ff de grond intrappen Als je niets zinnigs toe te voegen hebt: reageer dan niet:x
Keur jij dit dan allemaal goed? Zoals ik al zei vind het verschrikkelijk dat je een relatie kapot hebt gemaakt. Ook al kende ze elkaar maar 1 dag. Van een vent die bezet is blijf je gewoon af. Nu niet gaan huilen dan als jou hetzelfde overkomt. Als jouw vent is vreemdgegaan met jou dan zal hij ook vreemdgaan zonder jou sorry dit is mijn mening!
Partyrocker: maar jij trekt het verhaal weer de hele andere kant op. Mijn vriend en ik laten elkaar vrij maar dat wil niet zeggen dat hij ieder weekend de hort op is en constant smst met allerlei vrouwen. Als dat wel zo was, ja dan zou ik ook zeggen van, hallo dit is niet de bedoeling. Maar als hij een keer wilt gaan lunchen met een oude bekende, prima. Ik heb 1 keer door omstandigheden aangegeven het niet prettig te vinden en toen heeft hij het gewoon niet gedaan. Dat bedoel ik ook met vertrouwen. Ervanuit kunnen gaan dat je man jouw gevoel respecteert. Maar als een bang hondje hem maar zijn gang laten gaan, nee hoor. Hier gaat het in alle eerlijkheid en in overleg, ook als ik iets afspreek met een man. Zou mijn vriend mij dat dan ook moeten verbieden omdat hij al eens besodemieterd is door zijn ex? Ik zou daar boswild van worden. Mocht hij er nou echt problemen mee hebben dan doe ik het uiteraard ook niet maar ik vind niet dat er zo krampachtig gedaan moet worden over vriendschap of vriendschappelijke interesse met het andere geslacht.
Ik mag hier op een openbare forum gewoon mijn mening vertellen. Als de topic begon met mijn vriend is ervandoor gegaan met iemand anders die mijn relatie kapot heeft gemaakt dan zou iedereen meeleven maar nu spreekt diegene die een relatie kapot heeft gemaakt en is het allemaal opeens goed. Ik ga hier niet mee met de kudde. Ik heb mijn eigen mening en die heb ik net kenbaar gemaakt.
Oh mamvane: dit heeft natuurlijk geen betrekking op jou, ik vind het heel erg rot voor je! Als je man jouw gevoel niet respecteert is er iets niet pluis naar mijn gevoel.
Kan ik er wat aan doen dat hij verliefd is geworden op mij? En ik op hem. Had ik moeten zeggen, nee blijf bij haar ook al zijn jullie niet gelukkig? Het enige wat ik hierop zeg is: ha ha. En of ik ga huilen of niet, moet ik helemaal zelf weten
Kan hij er dan wat aan doen als hij nu verliefd wordt op een ander? Hoe zou jij je daarbij voelen? Ik wens je heel veel succes verder maar dit loopt niet goed af zegt mijn gevoel. Ik zou een man als die van jou nooit meer kunnen vertrouwen.
Ja, want dat heeft hij dan dus zelf opgezocht. Maar dankje hoor, ik zal het melden als we gaan scheiden, ben jij ook weer blij
Ik kan er gewoon niet goed tegen als andere het lef hebben om een relatie kapot te maken. Vind het raar dat jullie dit "normaal" vinden. Ik lees hier toch wel heel andere dingen als het verhaal omgedraaid was. Mijn mening aan dit hele verhaal. Once a cheater always a cheater En ik geloof in Karma. Wat je een ander flikt krijg je keihard terug
Absoluut niet. Ik wens je geen scheiding toe hoor. Jullie hebben een kindje samen dus ik zou hier wel voor vechten. Hij heeft jou ook zelf opgezocht. Dus je had het kunnen verwachten. Dat is het enige wat ik duidelijk probeer te maken. Als jij jouw man niet vertrouwd dan zal ik met hem in therapie gaan. Hij moet zich wel heel erg goed bewijzen om niet hetzelfde bij jou te flikken.
Hier ben ik het echt ZO mee eens!!!!!!! Snap die flauwekul ook niet hoor.. Gister met vl er ook over gehad en hij zegt ook; "heel simpel, als jij ergens mee zit en het zou jou dwars zitten als ik iets zou willen doen dan doe ik het gewoon niet. Andersom verwacht ik ook dat als jij iets wil doen wat mij zou kwetsen dat je het ook niet doet. Wil je het echt heel graag dan hebben we het erover en verander ik misschien van gedachte zo niet dan moeten we wederzijds dat respect naar elkaar opbrengen". En zo denk ik er dus ook over. Nu is zowel mijn ex als zijn ex vreemd gegaan op de manier hoe het bij ts begon dus met contact met oude vrienden. Daardoor heb je wel een les geleerd.. En nee niet alle mannen zijn zo, maar kijk eens naar een programma als temptation island. De mannen worden gehersenspoeld doordat er continu op ingepraat wordt, dat kunnen vrouwen goed! En het gaat steeds een stapje verder en verder zonder dat hij het doorheeft en voor je het weet sta je je spullen te pakken. Waarom jezelf bloot geven aan verleidingen? Ik ga ook niet een snelweg oversteken omdat ik dan sneller ergens ben, pak liever de veilige weg. En ik weet nu al dat ik er een paar over me heen zal krijgen maar daar kan ik alleen maar tegen zeggen; op moment dat ALS jouw man ooit vreemd gaat, denk effe terug aan dit topic.......
Net ook even bij vriend nagevraagd. Hij zegt ook; Het is respectloos om je eigen zin door te drijven als je weet dat het je partner kwetst. Je kon al die jaren zonder, waarom nu dan niet?
Gokje? Hij is toe aan spanning? Een oude vriendin die interesse toont in hem? Hij wil niet voor niks dat nr niet deleten... Zegt mij al meer dan genoeg
Hee prima, als dat voor jullie zo werkt dan oordeel ik daar niet over. Ik geloof alleen niet in zo'n open verstandshouding dat oude bekenden bovenaan het prioriteitenlijstje worden gezet ten opzichte van een partner... en nee hier word niet krampachtig gedaan, maar ik zou sowieso een mannelijke kennis niet 1 op 1 zien.