Daar ben ik het wel mee eens, in mijn ogen is een vreemdganger iemand die continu op zoek is naar spanning. En zo komt het ook over nu
Jaloezie is voor mij net zoals alcohol. Het is prima, misschien zelfs gezond in bepaalde mate. Maar als je te ver erin meegaat dan kan het je leven (of relatie) kapot maken. Kan je leven zonder? Ook prima, maar dat betekend niet dat iemand die wel te kennen geeft gebruik te maken van de gezonde dosis daaraan een slechter leven heeft of iets tekort komt.
Vind dit wel een bijzondere reactie. Vaak zit er in de relatie dan al iets niet goed en dan kun je allebei jaren van je leven vergooien en allebei niet echt gelukkig zijn.. Als je daarna de liefde van je leven tegen het lijf loopt, tja dan is dat maar zo. Ik zeg altijd: Als je beter kan, moet je beter gaan. En daarmee bedoel ik niet vreemdgaan, maar als er iemand is waar mijn man zich beter op zijn gemak voelt en thuis hoort. Ik zou het erger vinden wanneer mijn man bij mij blijft maar constant met zijn hoofd bij een ander zit, dan dat hij het eerlijk verteld en aangeeft dat het niet meer zou gaan tussen ons.
Ben het met partyrocker eens!!! En ik moet zeggen, vertrouw het niet echt.. ineens een nummer van een andere vrouw en ook nog niet willen verwijderen ook niet
En degene die het hardst roepen om karma komen der ook wel tegen, al is het op een ander vlak Iedereen maakt fouten in zijn/haar leven, veroordeel een ander niet te gauw, je weet niet wat je doet als je zelf ooit in die situatie komt.
Hier staat het gewoon. Perfect verwoord. Niks meer aan toe te voegen. Heeft niks met verbieden te maken. Sommige dingen doe je gewoon niet. De man van TS heeft er zelf ook grote moeite mee toen TS hetzelfde aan de stok had. Toen had hij het hoogste woord. Dan weet hij dus hoe het voelt.
Dan nog zet je EERST een punt achter je bestaande relatie alvorens een nieuwe te beginnen en ga je niet vreemd. Als het echt de man van je leven is, dan wacht ie ook nog wel een dagje langer op je hoor!
Poeh, dames toch... Ik ben ook echt niet trots op onze start hoor. Maar om dan mij hetzelfde toe te wensen en zeggen karmas a b*tch. Waar slaat dat op dan? Jullie maken nooit fouten zeker
Zoals jij het steeds verwoord vind ik het ook. Hier doen we ook niet aan 1 op 1 dates met een andere man of vrouw. Waarom niet? omdat we het onnodig vinden. Wij hebben genoeg aan elkaar en hebben geen behoefte aan een extra vriendje of vriendinnetje erbij om mee te gaan eten of mee uit te gaan. (afgezonderd van vrienden van hetzelfde geslacht en gezamenlijke vrienden) Hoe weeg je trouwens af of je man wel of niet met een andere vrouw 1 op 1 mag afspreken? Zoek je haar op facebook op en kijk je of ze aantrekkelijk is of niet? Is ze aantrekkelijk dan geef je je man een 'nee' en is ze niet bijzonder dan mag hij gaan? Als ik thuis zit met mijn kindje 's avonds en mijn man is op 'date' met een andere vrouw geeft mij dat iig geen prettig gevoel. Het sfeertje kan al gauw romantisch/spannend worden met wat muziek erbij en een paar drankjes. Vrouwlief weet van niks dus hee..waarom niet even zoenen o.i.d.? En als je zegt dat dat niet gebeurd dan ben je best wel naïef want iedere man en iedere vrouw heeft z'n zwakke plekken en niemand is ALTIJD voor 100% te vertrouwen. Zelfs de meest lieve, betrouwbare vent kan vreemd gaan.
Nou idd, en waar hebben we het over, denk dat het heel veel gebeurt onder de 'jongeren' Er waren toen toch nog geen kinderen in het spel etc.. dus om te zeggen dat er iets 'groots' kapot gemaakt is.... tja... zou mij eerlijk gezegt ook niet boeien! (tenzij het om een bekende zou gaan die ik dan zou kwetsen of het vreemdgaan een tijd zou duren, dan had ik er zelf een punt achter gezet).
Nee, slaat ook helemaal nergens op... maar het is woensdag... woensdag is op zp geen gehaktdag maar reldag... (dat weet je toch?!) Pak eruit waar je iets mee kunt. Rest laten gaan...
Je eerste post in dit topic is een beetje cru, maar ik begrijp wel wat je zegt. Het karma gedeelte had niet echt gehoeven.
En kom je ooit in zo´n situatie, dan reageer je vaak heel anders dan wat je al die jaren geroepen hebt... En in sommige situaties ga je ook anders denken over het eens een vreemdganger altijd een vreemdganger, want dat gaat in een heleboel gevallen echt niet op. Echt niet. Maar ik val wederom in herhaling. Jullie willen d´r niet an! Wat wel opvallend is, is dat je aan sommige reacties al kunt zien wie er in die schuit heeft gezeten en wie min of meer uit z´n nek loopt te ouwehoeren...
Ben echt helemaal met je eens, vooral dat laatste stukje viel mij ook op en misschien dat mensen hier daardoor ook extra alert zijn bij dit soort alarmbelletjes.. Ik wel tenminste
Ja natuurlijk mag het. Maar waarom zou je? Het zou niet in mij opkomen om dat te doen....Ik ga ervan uit dat belangrijke dingen die gesmst worden oid verteld worden.