Wat moet ik nou met mn man?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamvanE, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jij geeft aan dit niet prettig te vinden. Dit vind ik wat anders dan de reacties die ik eerder gelezen heb ''Dan mag hij zijn koffer pakken '' of ''dan is het huis te klein''.... Dit vind ik een beetje kort door de bocht!!!!

En natuurlijk kan je je afvragen of het iets toevoegt om contact te blijven houden met oude contacten of liefdes. Als mijn partner het niet fijn had gevonden dan had ik hier natuurlijk rekening mee gehouden.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik in de tel van mijn vriend zou gaan kijken. Tuurlijk, even een telefoontje plegen met zijn telefoon als ik die van mij vergeten ben maar ik ga echt niet even er rustig voor zitten om even te kijken in al zijn berichten etc...Laat staan erop letten welke nummers nieuw zijn of niet.

2. MamvanE

MamvanE Lid

19 aug 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie zegt dan dat ik zijn telefoon even doorgespitst heb?
    Bovendien gaat het daar niet om, het gaat om het feit dat hij dat nr heeft

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Je moet eens weten hoe hard zoiets aan kan komen. Vooral als je het niet verwacht en inderdaad 'blind' vertrouwd.
    Ik vertrouw mijn vent hoor, ik weet dat hij me nooit opzettelijk zou kwetsen. Maar blind ben ik niet meer.
    Is dat raar? Nee, je hoeft ook niet blind te vertrouwen. Dat kan je namelijk ook af doen als naïviteit. Overal blind in meegaan.

4. MamvanE

MamvanE Lid

19 aug 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Discussieer lekker verder.
    Ik heb m'n keus gemaakt.

5. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Waarom laat je hem nou niet gewoon vrij? Is makkelijker gezegd dan gedaan maar dan zitten jullie beide wat lekkerder in jullie vel denk ik.

Aan de andere kant, als jij iets niet prettig vindt, hoort hij dit te respecteren en de accepteren. Mijn man en ik laten elkaar altijd vrij maar er heeft zich laatst ook een situatie voorgedaan waarin ik aangaf dat als hij met haar afsprak ik daar geen fijn gevoel bij had. Hij wilde ook dat ik mee ging en dat wilde ik niet. Hij heeft het daarom gelaten voor wat het was en mijn gevoel gevolgd daarin. Dat hoort in elke relatie, andersom zou ik dat ook doen.

Succes in iedergeval ik denk dat jullie hoognodig toe zijn aan een weekendje relaxen met zijn 2, kleine naar opa&oma toe en ff genieten samen.

En je lichaam, meid ik denk dat heel veel moeders (incl. ikzelf) niet meer het lichaam hebben als voor de zwangerschap. dat weet elke man ook. Je man vind je sowieso wel mooi, nu jijzelf nog.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik vind deze reactie eigenlijk :) een beetje vreemd jij vraagt zelf wat moet ik met mijn man, persoonlijk vind ik dat je best goeie antwoorden heb gegeven, het is nou eenmaal een gevoelig onderwerp, en dan nu zo een antwoord:(:(:(:(

7. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ik denk dat als je merkt dat er dingen gebeuren die je niet lekker zitten, je sneller in iemands telefoon stelt. Als het goed is moet dit geruststelling geven en kun je het na een tijdje weer lekker laten om dit te doen. Ik vind dit een hele logische reactie.

Mijn man en ik gebruiken ook wel eens elkaars telefoon maar als hij ineens heel spastisch gaat doen hierover ga ik ook stiekem zn foon checken. Dat lijkt me ook de meest logische reactie voor elke vrouw. Dit hoef ik niet te doen omdat we er heel vrij in zijn. laten onze telefoon overal slingeren en dat doe je niet als je iets te verbergen hebt dus hier totaal geen behoefte om zijn foon te gaan bekijken. Kan me voorstellen dat TS hier wel behoefte aan heeft in haar situatie. Dit moet opgelost worden zodat die behoefte er niet meer is en er voldoende vertrouwen is.

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Of je wel of niet in iemands telefoon kijkt, tegenwoordig heeft dat toch weinig zin,want je kunt alles wissen of beschermen :p

9. MamvanE

MamvanE Lid

19 aug 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik niet, heb geen zin om te horen dat het mn eigen schuld is en dat ik zn tel niet moet checken.

10. Partyrocker

Dit vind ik van die aparte berichten.
    TS is onzeker
    TS moet haar man vrijlaten
    TS roept dit allemaal over haarzelf af, want ze moet zichzelf vooral flexibeler opstellen.
    TS mag niet in zijn telefoon kijken.

Pardon my french, maar s*demieter op!

Haar man stelt een oude kennis boven TS
    Haar man respecteert niet wat zij wil
    Haar man moet zichzelf leren te gedragen als een verantwoordelijke volwassene en bedenken wat er op het spel staat.

En ze moet vooral lekker zelf weten of ze in zijn telefoon kijkt of niet. Wie zegt dat hun niet de relatie hebben die ik hier trouwens ook heb. Wij zijn wel zo open naar elkaar toe dat telefoons niet off limit zijn. En waarom ook eigenlijk? Hoe open ben je precies naar elkaar toe als je te maken heb met 'verboden' goederen

11. Partyrocker

Groot gelijk! Lekker op je strepen staan.
    Je bent gekkie eppie niet, maar de moeder van zijn kind. Klaar.

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik snap dat niet, als het in film voorkomt dat een man voor een ander gaat omdat ie bij xie ene niet gelukkig is zit men te janken, ohhh wat mooi echte liefde....
    En als het dan in het echt gebeurd is het hek van de dam.
    Tuurlijk is het niet moreel maar goed we zijn mensen en we maken ook fouten.
    Het leven is te kort om altijd verstandig te doen.

Ts veel sterkte en succes met alles.

13. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

31 aug 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is het 'm juist. Hij heeft niet voor TS gekozen. Zij heeft hem gedwongen om een punt te zetten achter zijn relatie en met haar verder te gaan. Als de liefde oh zo mooi was en intens dan had de man van TS gelijk voor haar gekozen.

Ik moet wel zeggen dat TS echt lef heeft. Beetje een bezetten man dwingen om zijn relatie op te geven. Tja....;)

14. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ow ze heeft hem vastgebonden op een stoel en bedreigd met een pistool of zo :(:(

15. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

31 aug 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Zou het?:D

Ik weet niet wat TS verstaat onder gedwongen maar dat had niet gehoeven als hij gelijk voor haar had gekozen. Blijkbaar twijfelde haar man;) En een man zal echt niet twijfelen om een slechte relatie op te geven voor een goede relatie

16. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat weet ik ook want bij mij kwam het destijds ook totaaaaaal onverwacht! En ze bleek nog zwanger te zijn ook.. En zelfs dan nog ontkennen!

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hmm ga bijna denken dat jij de andere vrouw was waar die eerst iets mee had ;)

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ze heeft hem de keuze gegeven.
    Ts of die ander, hij ging dus voor ts...
    Blijft alsnog een keuze, als een man twijfelt geeft dat al aan dat er iets mis is in die ene relatie.

19. Partyrocker

Volgens mij gaat het vooral over het oud zeer van flensje zelf.

20. MamvanE

MamvanE Lid

19 aug 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Daar was behoorlijk wat lef voor nodig hoor om hem zo te dwingen.

Dus ik heb hem bedreigd enzo en gezegd van je gaat NU met mij een relatie beginnen.. Als jij dat denkt, lekker denken :D

Heb hem voor de keus gesteld om te kiezen. Zij of ik. Tsja als je dat dwingen vind, prima.

Deel Deze Pagina