He jammer, dacht dat het een goed verborgen geheim was gebleven. Maargoed dan haal ik mijn pistool even uit het stof en dan dwing ik hem alle nummers te verwijderen en bij mij te blijven. De oplossing is dus simpeler dan wij dachten!
Ts je geeft zelf aan in je eerste bericht dat je hem hebt gedwongen. Ik zeg nu toch niks raars? Het zijn jouw woorden
Dan neem jij ZP vooral heel erg letterlijk. Ieder ander snapt namelijk WEL dat TS bedoeld dat ze hem voor de keuze heeft gezet.
Ojaaaa, Dwingen om ja te zeggen. Net zoals ik hem dwong me ten huwelijk te vragen... Is die aap ook uit de mouw.
Ja gedwongen als in; kies je voor haar of kies je voor mij. Dan heeft ie toch zelf gekozen? Ik heb niet gezegd en als je nu niet voor mij kiest dan.... Maar oké, ik ben een relatie kapot maker dus juist goed als het mij ook gebeurt.
Meid succes met je leven en hopelijk komen jullie er samen uit. Ben niet van dat kinderachtig gedrag om "ruzie" te gaan lopen maken op een internet forum Ik wens je het beste
Dames, Een aantal berichten, die als kwetsend ervaren kunnen worden, zijn door ons verwijderd. Reageer on-topic en beheerst. Reageer vriendelijk op elkaar. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Je kan er inderdaad niks aan doen dat hij verliefd is geworden op jou en jij op hem, maar je had ook netjes kunnen wachten tot hij de relatie op een nette manier had verbroken. Dat heb je niet gedaan, en nu overkomt jou straks hetzelfde. Rot he! Vind het vooral sneu voor de kids. Die worden weer de dupe. Zo oneerlijk! Weet je ik hoop echt dat het goed uit pakt voor je, maar de manier hoe jullie een relatie zijn gestart en de manier hoe jij beschrijft hoe hij doet, ben ik er bang voor dat hij jou net zo hard gedonderd als hij met zijn ex deed.
wat vervelend voor je TS dat je man zo doet, ik zou het ook niet kunnen hebben. Ik snap alleen niet zo goed hoe het vroeger en nu met elkaar samenvalt in de trant van; als je had gewacht totdat hij het uit had gemaakt met zn toenmalige vriendin, dan zou dit nu niet gebeurd zijn. beetje raar Ts, ik hoop dat t goed komt.. en je man in gaat zien dat het wel degelijk kwetsend is. Zou ik ook echt niet fijn vinden hoor..
Wat natuurlijk ook kan zijn, is dat hij zich kut voelt doordat je hem voor het blok zet. Nummer verwijderen of jij weg. In zijn hoofd is het misschien iets kleins en dan loop jij het te verbieden. Sommige mensen worden daar opstandig van, al is het maar om een punt te maken dat de ander je dat soort dingen niet hoort te verbieden.
Mijn man vind het toch echt wel belangrijker dat ik me geen zorgen hoef te maken en prettig in mijn vel zit. Die beslist dan zelf wel dat hij geen hele gesprekken meer heeft met iemand omdat hij het dat niet waard vind, terwijl ik zelf nog aangeef dat hij er voor mij niet meer moet stoppen, maar dat ik wat meer zelfvertrouwen moet kweken. Ik denk als je gewoon aangeeft dat jij je er rot door voelt in plaats van hem verbiedt dat je dan uiteindelijk verder komt.
Nu ben ik heel makkelijk in mijn relatie en zoek niet snel ergens iets achter. Maar ik zou dit toch ook echt niet leuk vinden. En zou hem ook zeggen dat I het niet leuk zou vinden als hij alleen gaat. Ze kan gerust thuis komen als ik er ook ben daar zou ik geen probleem mee hebben.
Nou, ik heb hem al tig keer uitgelegd waarom ik dat contact niet wil maar het boeit hem niet. Hij snapt niet waar ik zon punt van maak want het zijn gewoon "vrienden". Voordat ik met hem was gingen ze schijnbaar ook met elkaar om. Volgens hem is het verwaterd. Als ik mijn "vrienden" 3 jaar niet spreek zijn ze na drie jaar echt niet weer m'n vrienden. Dan hadden we wel contact gehouden.