Voor het eerst hele weekend bij papa

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Cloewja, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloewja

Cloewja Lid

1 jun 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijnmannetje is vrijdag voor het eerst het hele weekend naar zijn papa gegaan
    Hij kont vanavond om 19 uur eindelijk weer thuis.
    Wat is dat wennen zeg, vind het maar niks om em niet bij me te hebben. Maar dit hoort er ook bij he.
    Heb ff afleiding gezocht. Hele bovenverdieping op de kop gehad. Vrijdag wezen stappen en gister visite gehad. Nu dus de zondag nog doorkomen.

Hoe was het voor jullie de eerste keer?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi

Hier ook nog niet lang uit elkaar, vind het wel lastig als zoon bij zijn papa is ookal heeft ie het naar zijn zin en word er goed voor hem gezorgd.

Sterkte!

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik vond het in het begin ook echt vreselijk als de kleine het hele weekend naar zijn vader ging en wist ook echt niet hoe ik de dagen door moest komen. Nu vind ik het nog steeds niet leuk om hem zo lang te moeten missen maar kan er wel beter mee om gaan nu.

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag er erg tegenop de eerste keer, maar het is me meegevallen.

Zorg wel dat ik dingen plan voor de weekenden dat ze er niet is. Pak dingen in huis aan waar ik met haar erbij niet aan toe kom en ga even lekker in m'n eentje weg.
    Stiekem vind ik het nu eigenlijk wel heel lekker even echt tijd voor mezelf. Dochter zit in een erg lastige fase en ik ben fulltime thuis, dus kan het ook wel gebruiken even mezelf zijn en even niet alleen maar moeder zijn.

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Is wennen, hè!
    Dochtertje slaapt sinds 2 weken van zaterdag op zondag bij d'r papa. Ben fulltime mama, dus was heel erg wennen en raar, maar ook wel fijn om eventjes tijd voor jezelf te hebben. Zorg altijd wel dat ik dingen gepland heb staan. Vorige week gezellig wezen stappen en daarna bij een vriendin wezen slapen, net zoals vroegah haha.

Deel Deze Pagina