Ik vind het kapsel niet zo raar hoor op de eerste foto. Zou gewoon die pieken er af laten knippen, gewoon een beetje bij laten werken en wat meer model er in laten knippen. Mijn dochtertje is twee en daar knip ik regelmatig haar haartjes van bij, het gaat al steeds beter zitten, eerst was het echt van dat babyhaar met pieken en heel ongelijk.
MvLiam, zo viel het haar van mijn zoontje ook. Precies zo. Achter krullen, voor heel sluik. Ook ik wilde zijn haar half lang houden, maar dit kon echt niet zo vond ik. Aangezien zowel ik als mijn man heel veel en dik haar hebben is het haast zeker dat mijn zoontje dat ook krijgt. Wij zijn dus 3 x naar de kapper geweest om het steeds kort te knippen. De laatste keer een week of 2 geleden. En je ziet nu eindelijk dat het er dikker uitziet omdat het gelijk geknipt wordt. Het ziet er niet meer uit alsof muizen aan zijn haren gesnuffeld hebben (bovenop veel haar en in de punten superdun). Hij heeft nu steeds meer "volwassen" haar.
Nu heb ik dan wel een dochter, ze is 9 maanden, maar daar valt nog niet veel bij te knippen haha. Wat een mooie bossen allemaal!
Haha lijkt wel een beetje op het haar van onze zoon. Ik heb het een week of 6 terug toch maar eens in model laten knippen en een stukkie eraf. Zie voor/ na foto Dit is na
ons zoontje heeft ook langer haar. Maar die van hem is heel erg stijl haar. Dus geen krullen. Dus valt het gepiek wel mee gelukkig Als ik naar de kapper ga met hem zeg ik altijd uitdrukkelijk dat ze het alleen maar beetje moeten bijpunten. Heb het in de zomer wel helemaal kort laten knippen ( Eerlijk gezegd vind ik het niet mooi staan bij mijn zoontje dat korte haar ) Hij had Berg en was beter te behandelen als zijn haartjes korter waren. Gelukkig groeit zijn haar echt super snel! Iedereen trouwens in mijn omgeving vind kort haar leuk staan bij hem. Sta helaas alleen in mijn l.l.l ( lange lokken liefde )
Hihi.. ik vind het ook zo leuk allemaal van die jongetjes met lang haar! Bij mijn zoontje begint het nu al flink te groeien Yess!! Dat jongetje uit die pindakaas reclame aan het voetballen.. zo schattig. Als het een beetje leuk groeit gaan wij ook voor de lange lokken. Ik hoop dat deze kapper er wat moois van maakt!
Vind jongentjes met lang haar ontzettend schattig Ik zou je zoontje zijn haar in model laten knippen, daar word het haar vaak volle van en dan gaat dat piekerige ook weg. En daarna geregeld de puntjes laten bijwerken om het mooi gezond en vol te houden
en als de ene kapper je niet bevalt gewoon naar een ander gaan. Hier ook gedaan. Bij de ene kapper kreeg ie echt van dat ongelijke piekhaar. En nu een kapper gevonden die echt super knipt!