wat moet ik nou met zo´n uitslag?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door r1986, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey jellyb.1976..wauw wat leuk om te zien, kan me niet voorstellen als dat in mij zit. waar heb jij zoal last van?

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Had tot nu toe een vrij rustig zwangerschap. Alleen pijn aan mijn borsten en heel erg moe.
    Maar sinds maandag ben ik ook vaak misselijk en het ergste is na het avond eten.
    Heb vandaag mijn dietiste gesproken (heb suikerziekte, dus ben overal onder controle) en deze heeft me geadviseerd om zo min mogelijk vet te eten.
    Ook om meer melkproducten te gebruiken, minstens half liter per dag (melk, joghurt, pudding), dat heeft de baby nodig.

En jij?

3. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey,oke dus dan moet je inderdaad wat extra opletten.ja misselijkheid heb ik af entoe met vlagen zeg maar, heb tot nu toe 2 x gehad dat ik echt dacht dat ik moest rennen,maar rustig ademen en dan was het weer weg. ik heb ook wat last van me onderbuik een wat trekkeriggevoel in de buurt van mijn liezen. en stemmingswisselingen;) echt heel raar als je er achteraf over nadenkt hahah

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Nee stemmingswisselingen heb ik niet, ben van mezelf al een beetje bitcherig, hihiihihihihi, vooral tegen mijn vent.
    Merk wel dat ik meer aandacht wil dan voorheen :p

5. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha oke ja dat kan ook!jaa mijn vriend zegt ook als ik er 1 heb van ooh ja hoor dat zijn je hormonen weer.ben benieuwd of er ook wat te zien is op de echo

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Gaat hij mee met jou? Het is echt leuk om het samen te doen, vooral als het de eerste is. Nou ja ik denk dat het ten alle tijden leuk is om dit samen mee te maken.

7. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee helaas kan hij niet mee. hij heeft een baan waar bij hij niet op zeer korte termijn kan vrij vragen. erg jammer. maar bij de 9 weken (als het allemaal hoop ikzover komt) gaat hij wel sowieso mee. mijn moeder gaat vrijdag mee.ben zo benieuwd of er wat te zien is.

8. sasiesas

sasiesas Lid

8 okt 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    He R...
    weet je al meer??? ben wel nieuwsgierig.
    groetjes sas

Deel Deze Pagina