Vanaf welke leeftijd kan je kindje in een peuterbed? wij willen binnekort voor een 2e gaan en als we dan zwanger zijn willen we voor noa een prinsessenkamer maken met uiteraard een peuterbed...als alles een beetje vlot verloopt zal ze dik 2 zijn als de kleine geboren wordt..kunnen ze dan al in een peuterbed? vallen ze er dan niet uit? we zitten nl nu al een beetje te kijken wat voor bed we dan voor dr willen en je hebt bijvoorbeeld een bed bij de ikea. die roze met rood vind ik erg leuk...maar je hebt ook een bed met spijlen en dan zit er ook een stukje aan de zijkant zodat als ze omrollen ze daartegenaan rollen en niet uit bed vallen...wat is handig?? graag jullie ervaring met jullie dreumes/peutertje en een peuterbed...
mijn dochter kreeg op haar 2de verjaardag een peuterbedje zo werd het een beetje een feestje. ze vond/vind het schitterend en vanaf nacht 1 slaapt ze er goed in. hier was er ook een 2de onderweg en moest ze ook in een groter bedje.
Hier gaan we helemaal geen peuterbed doen, maar met 2 jaar ofzo gelijk in een normaal bed. Maar rond die tijd kan het prima hoor, een peuterbed!
Wij hebben nu een peuterbed. Net in gebruik genomen. Dus bij 23 1/2 maand.. En dat gaat prima. Het is een bedje met een rondom opstaande rand, met 50cm uitsparing aan 1 zijkant.. Mijn zoontje is wel een rollebol, In het ledikant lag hij op de meest onmogelijke manier. Maar is er nog niet uitgevallen. Wel vinden we hem af en toe helemaal bovenin/ondersteboven/met zijn benen uit bed. Maar dus nog niet ernaast..
13 maanden. ging vanaf dag 1 perfect. hij heeft geen beschermranden en is er nooit uitgevallen. alicia kon al goed lopen en zelf in en uit bed klimmen
ik heb trouwens die roze met rode poten van ikea. type mamout. erg gaaf inderdaad dit is het bedje, ondertussen is der kamer totaal verbouwt alweer maar nog steeds roze
@lovewinnie...ja die willen wij dus ook voor noa kopen met de bijbehorende meubeltjes erbij...dit is toch een peuterbed? wat fijn dat jouw dochtertje er nog niet is uitgevallen en dat het al zo goed ging gelijk...dan was ze wel jong met 13 maandjes in een peuterbed...denk dat het hier nu nog niet goed zou gaan..