Wat moet ik nou? Vriend speelt geen open kaart

Discussie in 'De lounge' gestart door Veera, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Grappig je eerste en enige berichtje....

Ts is samen gaan wonen omdat ze onverwachts een kindje kregen. Ze heeft een verleden met een verslaafde ex en nu anderhalf jaar een relatie waar ze direct zwanger was en direct is gaan samenwonen. Niet de juiste basis naar mijn idee. Anderhalf jaar heeft hij al tegen haar gelogen, heel hun relatietijd dus.
    Vriend "ontkent" het probleem en wil geen hulp van zijn vriendin. Wat voor relatie heb je als je je partner niet mag helpen? En eigenlijk je "gedwongen" relatie een complete leugen is.
    Dit probleem wordt niet opgelost en ja..... Dan moet je voor jezelf kiezen om niet mee in de ellende ten onder te gaan.

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Eens met tuc, ik ben normaal niet van het "dan ga je toch uit elkaar". Maar op basis van je berichten is er zo weinig basis en zo veel verschil en ellende, denk dat het de moeite niet is hier voor te strijden in je eentje.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik ken een oude jeugdvriendin met een zoontje en is hierdoor ook gescheiden van haar man. Ze kon onmogelijk met hem leven, omdat een gokverslaving niet in één keer weg is.

Deel Deze Pagina