Zwanger of miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jossje, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo,

26 Augustus was ik voor het laatst ongesteld,
    3 Oktober teste ik positief, Helemaal door de dolle natuurlijk.
    5 oktober kreeg ik beetje bruine afscheiding.
    De ochtend van 6 oktober begon ik te bloeden, helder rood maar niet zo veel, De gyn gebeld, mocht om 1 uur komen.
    Eerst buik echo maar daar kon hij niets zien.
    Toen maar inwendig, Na een lange stilte ( ik kon zelf ook meekijken op t scherm) zei hij ik zie geen vruchtje of vruchtzakje,
    Maar ik zie hier wel iets tjah niet echt iets maar miss iets wat kan duiden op een prille zwangerschap.?
    (slijm in de baarmoeder) maar het kon ook te maken hebben met de afstoting. 5% kans... (zwanger)
    Rond 26 september had ik slijm met afvegen ( cerfix slijm) dat doorzichtige rekbare.
    Het kan zijn dat ik toen bevrucht ben en niet eerder. ( onregelmatige menstruatie )
    Waardoor de Gyn nou niet zoveel kon zien nog.
    Maar hoe kon ik dan al positief testen?.. ik zou die dag 5 weken en 6 dagen zwanger zijn.
    Is het dan toch misgegaan.. of toch zwanger.. Heb weer meer bultjes gekregen op mijn tepelhof en me tepels zijn dikker, (zag mijn vriend ook)maar dat kan natuurlijk ook de miskraam komen. Het HCG hormoon blijft wel even zitten..
    Morgen mag ik de Gyn bellen en vertellen hoe het met het bloeden is gegaan het is vandaag de 3de dag van het bloeden en het word al minder.
    Heb ook geen buikpijn gehad, is het dan niet zo als ik al 5 weken en 6 dagen zwanger was dat ik het moet hebben gevoeld als het vruchtje geboren werd?..
    Ik heb ook niet zo veel klonten gehad... paar maar normaal met mijn menstruatie is het erger.
    Herkent iemand dit?.. Of heeft iemand nog ideeen wat dit allemaal zou ''kunnen'' betekenen.

Liefs

2. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi Josje,

Ten eerste erg vervelend omdat je nu even geen zekerheid hebt. Pas over een weekje of twee zouden ze op een echo iets kunnen zien als je zwanger bent. Je geeft aan dat de vk wel iets zag op de echo. Na mijn miskramen zag je telkens een streep, dat gaf dan aan dat er een zwangerschap had gezeten (een soort litteken ofzo). Bij mijn tweede miskraam (6 weken) had ik ook weinig last. Het voelde eigenlijk gewoon als een menstruatie en de hoeveelheid bloed en stolsels was niet echt groot. Soms kun je het voelen als je vruchtje eruit komt, soms niet. Ligt er een beetje aan of alles nog intact is enzo. Bij mij kwam het altijd in stukjes, maar bij de 2de miskraam heb ik geen verschil gezien tussen stolseltjes of het vruchtje. Dus tja, ik kan je helaas geen posi antwoord geven...Maar er zijn vast en zeker meiden die ook bloed verloren hadden en later toch zwanger bleken te zijn! Veel geluk de komende tijd!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

wat vervelend die onzekerheid.
    ik heb zelf toevallig een hele vroege echo gehad.
    5 weken en 3 dagen en daar zag je duidelijk een vruchtzakje met vruchtje zitten

4. jossje

jossje Lid

1 okt 2008
    52
    0
    0
    Ik heb 14 oktober een afspraak bij de gyn.. om te kijken of alles weg is.. of er nog iets zit.
    Weekje wachten dus.

Deel Deze Pagina