Wat moet ik nou?? :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poespoes, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hier een alleenstaande moeder,

Ik vind dat je het contact best kan afhouden nu. Je kindje is nog zó jong, dat hij echt niet door heeft dat hij er niet is, laat staan een band met kan opbouwen. Wellicht kan je foto's sturen, o.i.d. Bovendien denk ik, dat het jou meer stress opbrengt, wat een rustige en stabiele omgeving nu niet ten goede komt. Natuurlijk heeft je kindje een vader nodig, of in ieder geval de kans om zijn vader te leren kennen, maar daar is het nog lang geen tijd voor. Probeer jouw woede en verdriet eerst een plekje te geven, zodat je je kindje later op een goede manier over zijn 'vader' kan vertellen.

Daarnaast vind ik het bespottelijk dat hij zoiets belangrijks, na een lange tijd dat je niets gehoord hebt, via sms vraagt. Als hij ECHT geïnteresseerd is, dan had hij best langs kunnen komen of op zijn minst kunnen bellen.

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Jeetje meid wat heftig allemaal.
    Ontzettend knap dat je het allemaal alleen red! Het lijkt me heel zwaar om naast alle hormonen ook nog eens te moeten dealen met een breuk in de relatie!
    Als ik je verhaal lees denk ik niet dat je ex het beste met je voor heeft. Hij vind zijn zoon leuk, als hij tijd heeft en anders niet.
    Zoals je al zegt, dat wil jij niet. Luca is jouw zoon, jij voedt hem, troost hem en brengt hem iedere avond naar bed.

Je vraag ons om een mening, wat zouden wij jou adviseren.
    Ik zou alle banden met je ex breken. Hij betaald dan geen alimentatie meer, maar hij heeft dan ook geen rechten meer. Dat maakt het voor jou een heel stuk makkelijker. Het is wel een zwaar proces, maar hij verdiend het niet om de "vader" van Luca te zijn.

Ik wens je heel veel sterkte met de keuze die je maakt en ik hoop dat je een heel gelukkige tijd tegemoet gaat met Luca.

Liefs Ellenore

3. poespoes

poespoes Lid

30 aug 2008
    26
    0
    0
    Nou mensen ik heb de knoop doorgehakt! Ik delete hem voorgoed uit mijn en Luca zijn leven!!
    Alle kansen zijn op!
    Wat een hufter zeg!
    Ik had hem terug gesmst dat ik pas met hem wil praten over een evt omgang als hij de 900 euro alimentatie die hij niet betaald heeft de afgelopen maanden eerts overmaakt!
    Plus dat hij een kinderkamertje en de basis spullen aanschaft voor luca. Dat hij zichzelf de eerst komende tijd zal moeten bewijzen en als hij ook maar 1 afspraak niet nakomt afzegt of wat dan ook dat het afgelopen is! En als laatste dat ik zijn nieuwe vriendin niet in de buurt van luca wil hebben. Eerst doen we het samen en herstellen we de band en vertrouwen!

Vond ik meer dan redelijk na alles wat hij heeft geflikt!

Krijg ik een sms terug, dat ik het onmogelijk zou maken met deze eisen. Ik wil toch zo graag dat hij in het leven van luca is , wat ik nu echt wil?? En dat hij luca alleen maar een x wil zien.

????? Ben ik nou gek of is dit echt een schofterig smsje?!!! "alleen maar een x wil zien"
    Nahhh, ben er echt klaar mee, moest zo huilen dat hij zo over zijn zoon, mijn lieveling praat. Het is idd geen speelgoed , waar hij even mee kan spelen als hij daar zin in heeft! Niet te geloven toch?
    Of lees ik dit smsje nou verkeerd en zijn mij eisen echt zo raar???

4. misa

misa Niet meer actief

Meid, je hebt het goed gedaan! Je bent voor jullie opgekomen en als hij niet aan die eisen kan voldoen, dan heeft hij pech.

je hebt zijn smsje volgens mij prima begrepen: hij wil hem gewoon een keertje zien. Of levenslang voor je kindje zorgen: of helemaal niet. En niet maar een keertje!

Ik kan me indenken dat je je nu vreselijk voelt. Daarom is het goed om aan jullie zelf te denken en hem te deleten uit jullie leven, zoals je al zei.

In de toekomst komt er misschien wel een andere, nieuwe, lieve papa in beeld voor Luca.

Erg kwanp wat je hebt gedaan en veel sterkte.
    Ik wens jullie samen veel geluk!

Deel Deze Pagina