Wat moet ik nou?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Biancaaa, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    belde me man net zet ie ook weer met een diepe zucht ga je nou alweer naar de huisarts aargh nu denk ik dus echt dat het aan mij licht..
    Voel me toch weer opgelaten maarja tot nu toe hebben ze me niet zomaar naar huis gestuurd

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Niks van aantrekken, als de huisarts vanmiddag iets vind en een aantal dingen uitsluit zal je je een stuk beter voelen denk ik!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

daar betalen we ziekenfonds voor hoor!
    Al maak je een grapje als je denkt dat je teveel komt over: even me strippenkaart pakken :p
    Succes en sterkte voor beide kinderen.

4. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    dank je wel
    ze is na haar slaapje heeel lief samen met me aan het spelen maar die oor wil ik wel even naar laten kijken zowiezo maar nu is ze weer een moment lief

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ze overeind zitten, neemt de druk op het oor af he? En dan voelen ze de pijn minder...
    Goed dat je straks even terecht kunt! Ik ben benieuwd, maar denk dat ik een aardig bedrag durf te verwedden op een oorontsteking.

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Fijn dat je vandaag nog naar de ha kan. En je kan beter teveel gaan dan te weinig vooral met kloeine kidneren.

7. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    okeej
    K wilde net even in dr oortjes kijken en ook dat mag niet dan zit ze echt met het hoofdje en handjes van blijf eraf

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Dan heb je toch echt wel grote kans dat ze last heeft van haar oortjes!

9. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ik hoop in ieder geval dat ze wat kunnen vinden of weten wat ik kan doen dit is zo zielig om te doen en op een gegeven moment breekt het je ook op met de gebroken nachten

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Snap precies wat je bedoeld, hier ging het vanmorgen effies goed en daarna was het weer mis, bijna weer niet gegeten en gedronken en de luier mag ik al helemaal niet verschonen dat is 1 grote strijd.
    Ben op het moment gewoon helemaal beduust ervan en er komt niks uit mijn handen.
    Hoop dat de ha zometeen iets vind of me in ieder geval een beetje gerust steld:(

11. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    jaa luier verschonen is hier ook 1 groot feest.
    Eten de ene keer beter dan de andere keer normaal eet ze heel erg goed maar nu ook niet zelf geen heel potje fruithap en dat is normaal zo op

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja gaat met een kleintje NOOIT te vaak naar de ha hoor! ze vinden het helemaal niet erg als je een keertje extra wil komen om te laten checken! en daarnaast, het is toch hun werk! als jij je zorgen maakt om iets moet je gewoon gaan, dus voel je niet schuldig, het is je kindje!!
    ik hoop dat ze iets kunnen vinden wat makkelijk op te lossen is en dat ze dan snel weer de oude zal zijn! sterkte!

13. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    @ Surf
    Dank je wel en inderdaad beter te vaak dan te weinig en uiteindelijk betaal ik verzekering en ik ga nooit altijd de laatste tijd 3 a 4 keer in een paar maanden.

14. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

kunnen ook tanden zijn

geeft vaak pijnlijke billen van de vele zure poep
    en tanden krijgen kan ook doorslaan op oorpijn

mijn zoontje als hij tanden had:
    verschrikkelijk kapotte billen
    luier verschonen een ramp
    pijn in oren (met vlagen)
    eten niet of nauwelijks
    jengelig en pijn

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

zo denk ik er ook over je kunt beter te snel zijn dan te laat of te laat in de gaten hebben dat het oorontsteking is en dat gevoel krijg ik ook bij dit verhaal.

succes vanmiddag bij de ha. En idd een para alvast geven.

16. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    dank jullie wel voor jullie reacties!

Haar luier verschonen doet haar verder niet zeer naar mijn idee want ze geeft geen kik en aangezien ze dat dunne oorsmeer zeg maar elke keer heeft denk ik inderdaad dat het echt met de oren te maken heeft

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Met ChloƩ is verder alles goed, hoe is het bij jouw gegaan?

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja hoe is t gegaan?

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ben ook wel erg benieuwd hoe het is gegaan!

Wij hebben ook van die vlagen dat we in 2 maanden ineens 4 of 5 keer bij de HA zitten ;) Niet leuk en ook ik voel me dan een beetje overbezorgd, maar ja, voor m'n kind doe ik het wel. Hij kan immers nog niet vertellen waar hij last van heeft, dus als ik er zelf niet uitkom, dan schakel ik hulp in. Niks mis mee, toch..? ;) Ik hoop in ieder geval dat je wijzer bent geworden!

20. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    alles was eigenlijk wel goed
    Ze heeft een hondenhaar in dr oor en die is vrij dik en dat kon een oorzaak zijn en dr amandelen waren vrij dik ook en daar kon ze later nog last van krijgen.
    De haar moet er vanzelf uitgaan

Deel Deze Pagina