hmmm loopoor kan opeens knappen trouwens. Dan hebben ze vast minder last. Misschien komt het nog als je al smeer zag enzo? Oei een haar in haar oog. Waarom haalt hij hem er niet uit? Met wat water spoelen? Anders lekker in bad en zo eruit weken ofzo? Hou die amandelen in de gaten, Keelontsteking is zo opgelopen.
het is oor niet oog. Toch? Nog niet eerder gehoord een honde haar in iemand zijn oor? En dat die er niet uitgehaald word ook raar. Waarom niet even er uit halen de ha als dat er in zit. Vind maar apart.
ja die haar in dr oor was er lastig uit te krijgen met een pincet en zou met het oorsmeer er weer uit komen dus ben erg benieuwd Trommelvliesjes konden ze ook nog niet zien dus moest even aankijken
ze had een beetje oorsmeer ervoor en waren nog niet volgroeid hoorde bij die leeftijd (was allemaal erg klein)
ik had zeker een haar in me oog...hahaah las t verkeerd. Ik zou lekker een ochtend zwembad gaan doen. Misschien spoel je wat smeer en haar eruit?
ja inderdaad Even kijken wat ze de aankomende dagen gaat doen Mocht eventueel wel 3x per dag paracetamol geven van 120