ik heb het idee dat jullie het slechtste in elkaar naar boven halen. vraag is.. wil je er wat mee doen of niet.. alles is mogelijk maar jullie moeten er samen achterstaan om verder te kunnen .. wat de uitkomst ook is. waarom denk je dat als hij werk heeft hij dan vaker thuis is op regelmatige tijden?als er na werk weer een confrontatie is gaat hij miss alsnog de deur uit dus zie je hem miss nog wel minder. ik vraag me alleen af ..de columbo dat ik ben.. waar gaat hij dan naartoe? naar vrienden?of ouders? ik zou dat bijv dan wel willen weten.als je thuis niet vind wat je nodig heb zoek je het ook wel eens ergens anders..dit kan je keuze om de relatie te laten voortduren beinvloeden ..maar iig heb je aan boos doen en ruzie maken niks.. daar kom je dan echt niet uit want er worden dan altijd oude koeien uit de sloot mee gehaald en verwijten naar de ander.. probeer eens rustig te praten of jullie in therapie willen of niet.. zoals het nu gaat is het echt niet goed voor je kindje om zo op te groeien.. ze voelen de sfeer in huis en aan de ouders. blijf sterk en volg je intuitie.. succes!