Durf nog niet te testen, wel overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ine, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Hoi dames.
    Zo als jullie al zien durf ik nog niet te testen.
    Ik ben net over tijd, heb nergens last van als wat afscheiding van slijm. Maar ik durf nog niet te testen, bang voor weer een teleurstelling, nr 10 geloof ik. :oops:
    Ik wacht nog tot het weekend, als er dan nog niks is ga ik testen.
    Wat is het toch spannend, ook omdat ik niks misselijk ben en verder ook geen aanwijzingen tot zwanger zijn.
    Grtz Ine

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan me voorstellen dat je niet durft.
    anders wacht je nog een paar dagen en test je dan.
    ik duim voor je dat het raak is

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tis weer lekker spannend, hè Ine! :( Heb je verders wel een mooie regelmatige cyclus? Ik zal voor je duimen, als jij belooft ook voor mij te duimen, haha! ;)

4. ElsaLois

ElsaLois Lid

16 okt 2006
    32
    0
    0
    Hoi Ine, veel succes ik zit in hetzelfde schuitje als jou! Ben ook twee dagen overtijd en heb verder ook nergens last van! Heb al wel een keer getest maar die was negatief! Hoop dat ik te vroeg heb getest! Als er na het weekend nog niks is verandert ga ik weer testen. Spannend he? Ik zal voor je duimen!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik duim voor je ! Wacht nog een paar dagen als je dat fijner vind. Als je zwanger bent loopt je kleintje toch niet weg

6. Niet meer actief

Ik duim voor je mee!

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Veel succes meid. Spannend.
    ik ga ook hard voor je duimen!

8. Niet meer actief

hoe hou je het vol, dat niet testen?Is dit je langste cyclus tot nu toe?Zo ja, dan had ik gisteren al getest! :)

9. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Zou nog paar dagjes wachten.
    Wel spannend hoor!
    Hou ons zeker op de hoogte!

Fientje

10. bellaitalia

4 dec 2006
    9
    0
    0
    Hoi Ine,

Dat je nergens last van hebt kan ook juist een goed teken zijn hoor. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger van de 3e, waar ik wat langer op heb moeten wachten dan de eerste twee. Bij alle zwangerschappen had ik juist in het begin nergens last van en geen symptomen. Pas na twee weken wat grotere borsten. Alle keren dat ik hoopte wel zwanger te zijn en het uiteindelijk niet was had ik altijd toch wel krampjes, steken en andere kwaaltjes. Dus....ik hoop hard voor je en blijf positief meid, dat werkt volgens mij toch het beste...!

11. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Inderdaad heel spannend....ik hoop dat de :evil: wegblijven!

12. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    ik hoop voor je dat het raak is Ine. Als je geduld hebt dan zou ik wachten hoor en testen met cb digitaal. Ik was te ongeduldig en testte vanavond met een strepentest van Kruidvat. Bij mij was die heel heel vaag. Ik wacht tot zaterdag dan is mijn langste cyclus dag voorbij. Ik duim voor je

Deel Deze Pagina