wat moet ik nou ??

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelymom, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou je kinderen eerst proberen aan te leren dat ze de deuren dicht doen. Verder gewoon de kamers zo veel mogelijk stofvrij houden (geen stoffen banken, knuffels zo min mogelijk, geen vloerbedekking, veel stofzuigen en dweilen etc)

Ik vind het trouwens een slechte zaak dat je kind puffers krijgt zonder dat hij getest is op astma hoor? Of kan dat zo jong nog niet? (heb er geen verstand van)

Ik begrijp heel goed dat je de katten niet weg wilt doen, ik was als kind ook allergisch maar heb ook veel kno problemen gehad die daar los van stonden. Ik ben ee helemaal over heen gegroeid!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    het kan idd nog niet bij jonge kinderen
    daar kijken ze naar de symptomen en erfelijkheden

net met manlief gesproken
    ik ga morgen eerst het asiel bellen
    want ze moeten echt voor 100% samen weg
    want als de 1 nog in de woonkamer zit en de ander boven lopen ze al om elkaar te mauwen

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    owja binnen de familie zal helaas niet gaan
    mijn kant van de fam zit niet te wachten op katten
    en me s.f hebben allemaal al katten

4. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat wist ik niet. Sorry voor mijn uitspraak dat ik het een slechte zaak vind dat je kind dan puffers krijgt. Heb er geen verstand van zoals ik al zei.. :)

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    de reden dat ze er nog lopen was omdat ik eerst wou dat T geholpen werd aan zijn neusamandelen
    want ik ben de fout al is ingegaan bij me dochter
    toen hadden we ook een kat en die had ik toen weg gedaan en toen ze geoppeerd werd waren de klachten weg dus vandaag

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik herken je gevoel maar al te goed helaas!

Wij hebben precies voor het zelfde gestaan, en wij hadden 5 katten. Verschrikkelijk
    We hebben eerst van alles in huis aangepast, andere gordijnen, gladde banken, anti allergie dekens, kussens, zo min mogelijk knuffels ect ect om het zo stofvrij mogelijk te maken.
    Helaas het niet het effect die we hoopte, en we hebben de beestjes weg moeten doen, verschrikkelijk.

Beetje bij beetje zagen we Quinn vooruit gaan, maar nog wel aan de medicijnen, puffers en een longtablet, maar hij is nu ruim een jaar aanvalsvrij!

Even een paar dingen die ik hier gelezen heb.

Een week op vakantie, kan je wel duidelijk verschil merken, dit omdat in die huisjes geen beesten zijn, dus de prikkelingen worden minder, weg zal het niet zijn.

Puffers zonder diagnose, die zal ze wel hebben, dit omdat hij al een paar aanvallen heeft gehad, zoals ze zij, en onder de 4 jaar mogen ze het geen astma noemen, peuter astma noemen ze het.
    Testen op astma is niet haalbaar, Quinn heeft bijv nog nooit blaastesten kunnen doen, hij is nog te jong.
    Ze gaan af op wat de klachten zijn, en op de aanvallen die het kindje heeft, hij is toch onder behandeling bij een arts!!

Nog een advies, vol je gevoel over je kindje en je beetjes.
    Als je je beestjes weg doet, probeer dan een plekje te vinden bij bekende, dan kan je ze nog eens opzoeken.

Heel veel sterkte met je keuze, want ja hij is verschrikkelijk

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    thanks!

je probeert idd van alles
    om maar niet uitgefoetert te worden dat je geen hart hebt voor je beestjes
    het doet echt pijn
    manlief heeft er niet zoveel mee
    die is daar makkelijker in

als iemand nog 2 hele lieve aanhankelijke katten zoekt
    ik heb er 2 :)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meis, goed dat je ze nu weg doet, das voor t-tje toch helemaal niks zo.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mocht je interesse Hebben om in het alternatieve circuit dingen te proberen zou je eens kunnen kijken naar bioresonantietherapie. Ik ben met mijn zoontje als gevolg van allergieen bij een bioresonantietherapeut terecht gekomen en sinds h daar behandeld is is zijn allergie stukken minder.
    Voor info zie bv G&R advies en dan onder bioresonantie voor wat uitleg

10. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Dit klinkt als het verhaal van mijn dochter. Allergietest gaf geen kattenallergie aan, maar ze reageerd wel op de katten. Wij hebben het zo opgelost ( aangezien ik ook moeite had om mn katten weg te doen, een ervan heb ik al ruim 16jaar): wij hadden nog 1 kamer over, en als mijn dochter bij ons is ( we hebben co ouderschap met haar vader, dus een week op en een week af) zitten de katten in die kamer. Al onze kinderen weten dat die deur dan dicht moet blijven en daar houden ze zich keurig aan. Als dochter naar haar vader gaat, lopen de katten gewoon door het hele huis ( behalve de kamer van dochter, die is dan op slot).

Voor ons is dit de oplossing geweest, sinds die tijd geen zware aanvallen en/of ziekenhuisopnamen meer geweest. Maar dit zal niet bij iedereen mogelijk zijn natuurlijk ivm ruimtegebrek of kinderen die er 24/7 en 52 weken per jaar zijn.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwja Quinn is toen hij 1, en 3 was ook getest op allergien en daar kwam niks uit (bloedtesten)
    HIj is hij 4 jaar was ook weer getest, een huidtest en daar kwam duidelijk naar boven katten en honden allergie

Als je je beestjes weg doet dan duurd het nog heel lang voordat alle haren en huidschilfers weg zijn.
    Na een jaar kwam ik nog haren tegen in de gordijnen, dus moet je nagaan wat het voor je kindje doet waarbij het op de longen slaat.

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ikke nogmaals bedankt
    ik ga morgen eerst naar het asiel bellen
    kijken wat hun zeggen en of ze dan sowiesoo een plekje samen voor ze zoeken

Deel Deze Pagina