Hey meiden, Vraag me af of ik de enige ben. Ben nu sinds 9 maanden single,lig in de scheiding en woon al zolang apart. Nu heb ik iemand leren kennen eigenlijk op een gekke manier, ik heb hem paar keer per week zien passeren bij mijn werk en hij had mij bij een site aangesproken waar ik me ooit heb aangemeld en nooit iets mee heb gedaan. Ik wist niet dat hij het was en andersom. Nu hebben we dus vaker gechat en vroeg hij of ik het leuk vond als hij langs kwam. Maar ik durf niet! Kreeg wel schokjes als hij passeerde maar ik durf het gewoon niet ben bang als je op een gegeven moment een relatie krijgt om jezelf te geven. Dat terwijl hij ook in dezelfde situatie zit. Tja fijn is dat dan
Gun het jezelf om gewoon even plezier te hebben. Ga bijvoorbeeld eerst op neutraal terrein afspreken, dus niet gelijk bij jou thuis. Denk niet gelijk aan een relatie en of je je daarin wel opnieuw zou kunnen geven. Maar kijk gewoon eens of je inderdaad opnieuw vlinders kunt ervaren, gevoelens kunt krijgen, plezier weer krijgt in de liefde en uiteindelijk vertrouwen. Het is je gegund!
Nadien dank je wel voor je woorden! Klopt ook wat je zegt. Ik ben weer veel te ver aan piekeren erg heh. Maar gewoon weer dat vertrouwen vinden in mannen pff. Mijn ex heeft mijn lichamelijk en geestelijk mishandeld en ben er gewoon bang voor geworden om te vertrouwen.
Spring gewoon in het diepe, wat heb je te verliezen? gewoon kennismaken en leuke dingen doen. het hoeft niet meteen de naam relatie te hebben, leer elkaar eerst eens kennen.
Joh, logisch dat je de bibbers hebt. Maar niet alle mannen zijn gelijk, en daarbij ben jij ook veranderd. wat je is overkomen zal je nooit meer gebeuren. Je alarmbellen zullen deze keer wél tijdig werken. Kortom, vertrouw op jezelf. je kunt heel goed gaandeweg inschatten of iemand oké is of niet. Uiteindelijk ben jij degene die bepaald of je iets wel/ niet leuk vind.
hier hetzelfde verhaal... ik heb er wel aan toe gegeven.. relatie hebben we nog nietr maar leren elkaar wel beter kenne... mijn scheiding is nog niet rond... en van hem ook niet dus doen we het echt heel rustig aan.. maar owww mijn vlindertjes zijn er toch egt weer.... dus doe wat je hart je ingeeft... en volg je gevoel..
Hey meid... Doen hoor! Je komt hem niet voor niks toevallig tegen op die site....het moest zo zijn! Maar idd niet thuis afspreken......gewoon lekker lunchen ofzo?
Oh wat super! Begrijp je gevoel Maar laat je verleden niet alles van je toekomst in de weg staan (hoe moeilijk dat soms ook is!) Kijk gewoon hoe het gaat, ga wat doen samen, idd op openbare plaatsen. Ga met ingesteldheid dat je er gewoon een leuke vriend op kan nahouden (niet percé partner) dan neemt de druk bij jezelf ook al weg. Klikt het niet dan weet je dat snel, je zal waarschijnlijk (had ik toch) heel goed weten wat je wel en niet zoekt in een persoon. Klikt het wel, zoveel te beter en dan kan je stap voor stap kijken hoe het gaat. Doe maar op je gemak, het is in het begin idd héél raar, maar als je je gevoel volgt, dan volgt de rest vanzelf wel. Niet alle mannen zijn zoals je ex, geloof me. Zet de angst van je af en ga voor je geluk! Ook al is dat "gewoon" een goeie kameraad dan, dan heb je dat toch weer? Komt allemaal goed, echt waar
Bedankt meiden voor alle lieve reacties! Het is allemaal weer zo onwennig heh brrrrrr. Het is wel ongelooflijk dat hij mij opviel bij het passeren bij mijn werk en hij mij toevoegde. Onze scheidingen zijn ook nog niet rond van ons beiden. Hij komt van dezelfde stad als ik en woont nu gek genoeg in hetzelfde dorp als waar ik heb gewoont vreemd allemaal!