Aardbeienvlek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Guzy, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mijn zoontje van 22 maanden heeft al sinds zijn geboorte een rood plekje in zijn nek, nu is in t afgelopen jaar dit gaan ontwikkelen, het rode vlekje is minder geworden maar onderhuids zie je een soort van massa bultjes en het is blauwdoorschijnend....
    Zou dit een onderhuidse aarbeienvlek.kunnen zijn?
    Iemand een idee...?

Groetjes,
    Guzy

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik weet niet zo goed of dat het kan zijn.
    Ons zoontje heeft ook een aardbeienvlek, maar dat begon al na een week flinkt te groeien. Ik had van de arts begrepen dat het juist het eerste jaar kan groeien en daarna minder zou moeten worden

3. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik heb zelf ook een aardbei vlek hij was roze met wat donkere stippen, nu 26 jaar later zit het er nog maar het is wel wat lichter geworden. ik weet niet hoe het er als baby uitzag.
    maar het heeft geen bultjes, het was wel wat boller dan dat het nu is, viel toen meer op.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn oudste had dat ook en de ha zei dat het idd een onderhuidse was. Ze had eentje op de bovenarm en zo eentje op de borst . Is beide weggegaan trouwens.

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Dat blauwdoorschijnende kan ook zijn omdat hij aan het wegtrekken is.
    heb je eventueel een foto er van?

onze dochter heeft er 1 op haar rug en bij haar begint hij nu weg te trekken en begint ook wat doorschijnender te worden.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd, bij mijn dochter werd hij blauwig en leek meer onderhuids toen hij weg aan het trekken was.
    Ze wordt nu bijna drie maar je ziet bijna niets meer.

7. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Dit dus... Nu 1.5 dus nog niet helemaal weg ( de grootste dan, kleintje wel ), maar trekt nu wel weg op deze manier.

Het zijn ook eigenlijk bloedvaatjes, dus als het meer onderhuids gaat, is t logisch dat het blauwig wordt ;)...

Deel Deze Pagina