Ik zit nu op dag 33 van mijn cyclus en ben 3 dagen over tijd (denk ik). Vorige maand gestopt met de Nuvaring en gelijk maar geprobeerd zwanger te worden. Heb mijn eisprong 27 juni gehad, voel deze bijna elke maand wel. Ook al die dagen ervoor en erna geklust. Ruim 5-6 dagen later vaak buikpijn gehad, soort ongi pijn maar dan iets lager. Werd er ook wel eens wakker van. Afgelopen zondag weer zo'n dag gehad van veel buikpijn met name aan de rechter kant die uitstraalde naar mijn lies. Ik had vrijdag een Kv5 test gedaan, deze was positief, ik een CB erachteraan gedaan en deze gaf aan niet zwanger. De volgende dag een KV5 gedaan en ook hier niet veel op te zien. Ben maandag naar de HA geweest, hij vertelde mij vrijdag a.s. nog een keer te testen als deze negatief is en ik komend weekend nog niet ongi ben maandag terug en moet ik een echo laten maken. Nu voel ik ook een soort trekkend gevoel rechts in mijn zij. Als ik ook ga fietsen en fiets over een heuvel heen doet het pijn. Als ik ga zitten voel ik het ook en als ik loop voel ik ook iets vaags... Maar die klachten kan dit een innesteling zijn of zit het echt tussen mijn oren? Heb deze klachten nog nooit eerder gehad... Word zo onzeker van al die gedachten waar ik de hele dag mee bezig ben.
Mhmmmm... Wat een onduidelijkheid voor je meis! Irritant zo'n situatie... Pure logica zou mij doen denken aan een hele vroege miskraam, aangezien je met een zeer gevoelige test (2v5) eerst positief testte en daarna niet meer. Maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat die negatieve testen gewoon verkeerd of te vroeg waren... Heb je iedere dag op het zelfde moment getest?
Je hebt nog geen menstruatie gehad toch, want dan lijkt me een vmk onverstandig. Ipv een echo, heb ik ook gehad zo vroeg en zorgt alleen maar voor een hoop onzekerheid en onduidelijkheid, (Ze zien dan namelijk nog niets) adviseer ik een bloedtest op hcg, twee maal en dan kijken of het aanwezige hormoon oploopt. Wat ook kan, het was je eisprong...kv testen gaven bij mij ook positief tijdens ei namelijk.. Succes meid!
Je zegt dat je vorige maand gestopt bent met de nuvaring mar wel iedere keer je eisprong voelt?? Beetje raar want die zorgt er juist voor dat je geen eisprong krijgt. Heb je een foto van je kruidvat test,ze geven namelijk nog al snel een indroger.
Oh, je menstruatie kan ook nog op zich maten wachten omdat je juist aan het ontpillen bent...heb je je huisarts dit ook verteld?