Wat moet ik nou!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyWish4, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoi TS, nou dat is wel een spannend begin van deze zwangerschap :(
    Het klinkt alsof je man erg geschrokken is en daardoor nogal (!@#$%^) reageerde.
    Hopelijk vormt hij nu weer een team met je en kun je ontspannen genieten. Zorg goed voor je kinderen en jezelf. Je vent kan wel voor zichzelf zorgen ;)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou trouwens alsnog info inwinnen bij de gemeente voor als meneer weer van gedachte veranderd.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik denk dat de vraag niet is of je 3 kinderen alleen kunt opvoeden, maar of je 2 kinderen kunt opvoeden met zo'n l*l...

Ik zeg niet vaak dat iets voor mij einde verhaal zou zijn, maar als iemand mij tot een abortus zou dwingen dan is het dat wel! (en ik ben dus niet tegen abortus an sich)

Je zou kunnen proberen om het allemaal even te laten bezinken, misschien viel het wat rauw op zijn dak?

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik zou inderdaad overwegen of je überhaupt zou doen wat hij wil. Rare reactie als je samen bent en ook al kinderen hebt. Doe geen dingen waar je zelf niet achter staat, dan krijg je spijt. Kennis van mij heeft kindje weg laten halen omdat de partner er niet achter stond, jaar later bij haar weg en 2 jaar later wel kindje bij een ander. Zo oneerlijk :( volg je hart en heel veel sterkte.

5. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Een kennis van mij heeft een abortus gedaan omdat haar vriend dat graag wilde. Na de abortus bleef ze door bloeden en is er een soa test gedaan. Ze had gelukkig geen soa, maar na verder onderzoek is gebleken dat ze heel waarschijnlijk ook geen kinderen meer kon krijgen. Toen moest meneer huilen, omdat hij zo graag een kindje samen met haar wilde.

Deel Deze Pagina