Ik heb ons vierde kindje 4 dagen na geboorte voor het eerst vast mogen houden met beademing en al, daarna weken lang alleen op vaste tijden, Ik dacht dat buidelen echt was voor premature kindjes maar op de ic zeiden ze dat het echt heerlijk is voor kindjes om lekker op de blote borst van mama te liggen en dat heb ik weken lang op de ic dus ook echt gedaan, gewoon in de blote borst lekker bij me dekentje erover en zo 2,5 uur lekker genieten. Ik heb het gevoel van na de geboorte bij me echt gemist, hij is nu 10 maanden en nog steeds vind ik het erg jammer, maar dat buidelen heeft echt heel veel goed gemaakt Probeer het eens, houd hem lekker bij je op de bank terwijl je in de avond lekker met de pootjes hoog tv kijkt ofzo, ze slapen heerlijk in moeders armen. Misschien dat een draagdoek of draagzak ook kan helpen om een band te versterken Verder is het zo dat niet alle mama's meteen ook mama zijn, sommigen moeten hierin groeien en dat is totaal geen schande, het is fijn dat je vriend je hierin steunt en balen dat je familie dat niet doet en hun oordeel klaar heeft, maar probeer dat los te laten.